طراحی وان پلاس 6

طراحی وان پلاس 6 لو رفت؛ یک گوشی دیگر شبیه آیفون ایکس!

طراحی وان پلاس 6 (OnePlus 6) به لطف پوستر تبلیغاتی دیگر شرکت چینی با نام اوپو لو رفت. به نظر می‌رسد پرچمدار جدید وان پلاس نیز از طراحی ناچ استایل شبیه به آیفون ایکس اپل برخوردار است.

به نظر می‌رسد شرکت‌ها روز به روز در حال پیشرفت هستند و ظاهرا منتظر اپل بوده‌اند تا راه را توسط آیفون ایکس خود برایشان باز کند! در نمایشگاه MWC امسال شاهد رونمایی از گوشی های اندرویدی زیادی بودیم که همگی از طراحی ناچ استایل اپل (تکه‌ی بریده شده در بالای نمایشگر تمام صفحه) برخوردار بودند و به نظر می‌رسد گوشی سازهای اندرویدی هیچ واهمه‌ای از این که داد بزنند و بگویند «ما هم یک گوشی ناچ استایل ساخته‌ایم» ندارند.

یک پوستر از سوی اوپو طراحی وان پلاس 6 را لو داد

کمپانی گوشی سازی چینی اوپو که همراه با شرکت وان پلاس تحت نظر کمپانی BBK Electronics به فعالیت می‌پردازند، اخیرا پوستر تبلیغاتی از گوشی های هوشمند جدید اوپو R15 و اوپو R15 Plus را منتشر کرده است. با توجه به المان‌هایی که در این پوستر مشاهده می‌شود، ظاهرا باید باز هم منتظر رونمایی از یک گوشی دیگر شبیه به آیفون 10 اپل باشیم! به نظر می‌رسد تا پیش از معرفی آیفون 10 اپل، هیچ شرکتی از طراحی آیفون ها لذت نمی‌برده است و حالا همگی می‌خواهند از راه و روش کوپرتینو تمکین کنند. حالا دیگر تعداد گوشی هایی که از ظاهری شبیه به آیفون ایکس دارند از تعداد انگشتان دست هم تجاوز کرده است

طراحی وان پلاس 6

پوستر اوپو R15 و اوپو R15 Plus

اما شاید با دیدن تیتر و خواندن این خبر تعجب کرده باشید که اوپو R15 چه ربطی به وان پلاس 6 دارد؟ با توجه به تجربیات گذشته،‌کمپانی‌های اوپو و وان پلاس دیوایس‌هایی کاملا شبیه به هم که از دی ان ای یکسانی برخوردارند را روانه بازار می‌کنند. در واقع هر زمانی که اوپو یک گوشی پرچمدار روانه بازار می‌کند،‌ شما باید انتظار داشته باشید که در آینده‌ای نزدیک وان پلاس نیز یک گوشی با طراحی مشابه آن معرفی کند. این سیاست از همان نخستین گوشی شرکت وان پلاس به نام OnePlus One اعمال شد تا در واقع این محصول، یک نسخه از گوشی اوپو Find 5 با تغییراتی بسیار کوچک باشد. و اخیرا شاهد معرفی گوشی های اوپو R11 و R11s بودیم که چندی بعد، وان پلاس از گوشی های وان پلاس 5 و 5 تی با ظاهری مشابه آن‌ها پرده برداری کرد.

با در نظر گرفتن طراحی ناچ استایل گوشی اوپو R15، ما می‌توانیم با اعتماد به نفس کاملی به شما بگوییم که شما طراحی وان پلاس 6 را چند ماه پیش از معرفی آن مشاهده می‌کنید. ما پیشتر نیز در مورد شایعات ممکن برای این گوشی چینی صحبت کرده بودیم.