سامسونگ گلکسی ای 9 استار

گلکسی ای 9 استار سامسونگ در دو مدل به لنز دوربین‌ها چشمک زد

دو تصویر تازه از گوشی میان رده گلکسی ای 9 استار سامسونگ (Samsung Galaxy A9 Star) به بیرون درز پیدا کرده است که به طور کامل طراحی آن‌ها را افشا می‌کند.

هنوز به طور قطع مشخص نیست سامسونگ چه زمانی از گوشی گلکسی ای 9 استار (SM-G8850) که ما پیشتر آن را گلکسی ای 8 استار می‌نامیدیم، پرده برداری خواهد کرد، اما پس از آن که ویدیویی از این محصولات به بیرون درز پیدا کرد، حال شاهد انتشار یک جفت تصویر از این گوشی هستیم که می‌تواند به طور واضح‌تری طراحی کامل این گوشی را به رخ کشیده و یک رنگ جدید از این محصول را نیز به نمایش بگذارد.

مطابق شایعات گذشته،‌ این تصاویر جدید از زبان طراحی برخوردارند که مطابق میل و خواسته‌های کاربران چینی است. بر روی قاب پشتی این گوشی شما می‌توانید یک ماژول دوربین دوگانه در سمت چپ قاب را مشاهده کنید که مشابه هواوی پی 20 و آیفون ایکس اپل به صورت عمودی قرار گرفته است. یک فلاش LED نیز درست در زیر این ماژول جای خوش کرده است. از دیگر نکات مربوط به طراحی گلکسی ای 9 استار می‌توان به لبه‌های گرد گوشی همراه یک اسکنر اثر انگشتی در قسمت پشتی اشاره کرد.

سامسونگ گلکسی ای 9 استار

وقتی به قاب جلویی گوشی نگاه می‌کنیم نیز درمیابیم که طراحی آن مشابه محصولات چند مدت اخیر سامسونگ است. این به معنای حضور یک نمایشگر 6.3 اینچی Infinity Display همراه حاشیه‌های باریک اطراف خود است.

سامسونگ گلکسی ای 9 استار

در قسمت بالایی یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی جای گرفته است که یک اسپیکر رو گوشی نیز آن را همراهی می‌کند. اما آخرین نکته در مورد طراحی گلکسی ای 9 استار حضور یک دکمه‌ی اختصاصی بیکسبی نظیر دکمه‌ی به کار رفته در گوشی های خانواده گلکسی اس 9 است که نشان می‌دهد سامسونگ قصد دارد از دستیار دیجیتالی خود در گوشی های میان رده‌اش نیز استفاده کند.

مشخصات فنی گلکسی ای 9 استار سامسونگ

وقتی به بخش زیر قاب گوشی می‌رویم، متاسفانه هنوز تراشه داخلی آن مشخص نشده است. گرچه لیستی از امکانات این گوشی در سایت تنا رویت شده است که خبر از حضور یک رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایتی می‌دهد. همچنین دوربین دوگانه این گوشی شامل یک سنسور اصلی 24 مگاپیکسلی و سنسور ثانویه 16 مگاپیکسلی است. علاوه بر آن باید به حضور یک باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی و رابط کاربری اندروید 8 اوریو نیز اشاره کرد.

سامسونگ هنوز زمان رونمایی از گلکسی A9 استار را تایید نکرده است، اما به نظر می‌رسد که آن در ابتدا مختص بازار چین باشد و شاید با تاخیر وارد دیگر بازارهای جهانی باشد. همچنین با توجه به تصاویر تازه انتشار پیدا کرده در امروز، ما حالا می‌توانیم دو مدل مشکی و سفید این گوشی را تایید کنیم.