آپدیت آی او اس 11.4

آپدیت آی او اس 11.4 با پشتیبانی از ایرپلی 2 و پیام‌ها در iCloud منتشر شد

اپل آپدیت آی او اس 11.4 (iOS 11.4) را برای آیپدها و آیفون های خود منتشر کرد. از مهم‌ترین قابلیت‌های کلیدی این به روزرسانی جدید،‌ اضافه شدن پشتیبانی از AirPlay 2 است.

روز گذشته شرکت اپل آپدیت آی او اس 11.4 را به انتشار رساند و سرانجام ایرپلی 2 از حالت آزمایشی خودش خارج شد. این آپدیت ارائه کننده پشتیبانی از پخش صوتی چند اتاقه همراه استریو پیرینگ با اپل تی وی و اسپیکر هوم پاد است.

پشتیبانی از پخش صوتی چند اتاقه بدان معناست که شما می‌توانید یک موسیقی را در چند هوم پاد یا اپل تی وی در اتاق‌های مختلف پخش کنید. و شما می‌توانید از سیری برای دریافت یک موسیقی در اتاق خواب یا سالن نشیمن سوال کنید.

ایرپلی 2 سرانجام در آپدیت آی او اس 11.4

همراه با ایرپلی 2 (AirPlay 2) نیز شما قادر خواهید بود پشتیبانی از اسپیکرها را در اپلیکیشن هوم به منظور استفاده از آن‌ها در کنار هوم پاد داشته باشید. به طور مثال در حال حاضر Sonos در حال کار بر روی اضافه کردن پشتیبانی از ایرپلی 2 بر روی اسپیکرهای ساخت خود است.

آپدیت آی او اس 11.4

استریو پیرینگ به شما اجازه می‌دهد تا پخش از طریق چند هوم پاد به صورت همزمان را شبیه سازی کنید. و اپل الگوریتم‌هایی را توسعه بخشیده است تا صدای بالانس شده‌ای را دریافت کنید و تاخیری در شنیدن صدا از بلندگویی وجود نداشته باشد. هر دو حالت چند اتاقه و استریو پیرینگ مدت زمان طولانی است که از قابلیت‌های مهم اسپیکرهای هوم پاد و آمازون الکسا به شمار می‌روند. این مهم است که اپل به عرضه هوم پاد و اپل تی وی خود سرعت ببخشد. در همین راستا آن‌ها به تازگی اعلام کرده‌اند که هوم پاد را می‌توانید از 18 ژوئن (28 خرداد ماه) در دیگر کشورها نظیر کانادا، فرانسه و آلمان نیز به صورت رسمی خریداری کنید.

همراه با آپدیت آی او اس 11.4 شما می‌توانید از سیری برای رویدادهای آینده ثبت شده در تقویم یا درخواست از آن برای ساخت یک رویداد استفاده کنید. این به روزرسانی همچنین iMessage در فضای ابری iCloud را به ارمغان میاورد؛ به لطف آن شما می‌توانید پیام‌های این اپلیکیشن را با هر دیوایس اپلی مشاهده کرده و هر کدام را که خواستید بدون دسترسی به گوشی اصلی خود، پاک کنید.

لازم به ذکر است که کنفرانس توسعه دهندگان اپل موسوم به WWDC هفته‌ی آینده برگزار می‌شود و به نظر می‌رسد می‌توانیم در آن رویداد با آی او اس 12 آشنا شویم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*