گلکسی نوت 9

گلکسی نوت 9 با باتری غول پیکر و شارژر بی‎سیم سریعتر می‌آید

تصویر شماتیکی از طراحی گلکسی نوت 9 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 9) توسط یک افشاگر مشهور حوزه تکنولوژی منتشر شد که نشان می‌دهد باتری این گوشی بزرگ‌تر شده و چینش دوربین دوگانه آن نیز نسبت به نوت 8 تغییر کرده است.

یکی از افشاگران مشهور توییتری با نام کاربری Ice Universe دو شماتیک طراحی سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس و گلکسی نوت 9 سامسونگ را به انتشار رسانده است. این تصاویر گرافیکی نشان می‌دهند که سنسورهای دوربین دوگانه برخلاف اس 9 پلاس، به صورت افقی در قسمت بالایی گوشی جای گرفته‌اند  تا یک باتری بزرگ‌تر در زیر قاب جای گیرد. چنین دلیلی در تغییر طراحی مکان دوربین‌ها، می‌تواند بسیار سودمند و مفید باشد وقتی بدانیم کاربران یک باتری بزرگ‌تر و در نتیجه عمر باتری بیشتر را در اختیار خواهند داشت.

تغییر چینش دوربین دوگانه گلکسی نوت 9

همانطور که گفته شد یک باتری بزرگ‌تر می‌تواند سودمند باشد، اما کاربران صاحب نوت 8 از فاصله‌ی بسیار نزدیک اسکنر اثر انگشت به سنسور دوربین دوگانه افقی این گوشی در سال گذشته اعتراض داشتند، زیرا هر بار که می‌خواستند از این اسکنر استفاده کنند به ناگاه دستشان به سنسور دوربین برخورد می‌کرد و باعث کثیف شدن آن می‌شد. خوشبختانه با توجه به این تصویر شماتیک، در گلکسی نوت 9 این اسکنر به جای قرارگیری در سمت راست دوربین دوگانه در زیر آن تعبیه شده است.

گلکسی نوت 9

نوت 9 در چپ

این تصویر شماتیک بار دیگر رندرهایی که هفته‌ی گذشته توسط خود Ice Universe به انتشار رسیده بود را تایید می‌کند. آن رندرها یک قاب محافظ برای گوشی را نشان می‌دادند که در آن، جای اسکنر اثر انگشت در زیر دوربین ها تعبیه شده بود. بدیهی است که طراحی گلکسی نوت 9 ده‌ها تغییر سخت افزاری دیگر را نیز می‌طلبد، اما از آنجایی که باتری بزرگ‌ترین و ضخیم‌ترین قطعه در زیر قاب یک گوشی است، سنسورهای دوربین به راحتی نمی‌توانند بر روی آن سوار شوند. شایعات اولیه نشان می‌دهد فبلت جدید سامسونگ از یک باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت بهره‌مند است.

بهتر از آن تاییدیه FCC نشان می‌دهد که گلکسی نوت 9 سامسونگ از شارژ بیسیم سریع‌تری نسبت به نسل پیشین خود برخوردار است تا نیازی نباشد ساعت‌ها گوشی شما جهت شارژ شدن بر روی داک قرار داشته باشد.

گلکسی نوت 9

لیست به انتشار رسیده توسط FCC یک شارژر بیسیم جدید با شماره مدل EP-N6100 را نشان می‌دهد که می‌تواند از یک ورودی 12 ولت 2.1 آمپر پشتیبانی کند. وقتی این ورودی را کنار ورودی 9 ولت 1.67 آمپر نسل پیشین نوت قرار می‌دهیم، به روزرسانی انجام گرفته بسیار عظیم خواهد بود. البته خروجی آن اعلام نشده است، اما همین ورودی افزایش پیدا کرده هم می‌تواند نشان دهنده‌ی شارژ سریع‌تر باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. یااااا ابرفرض نترکه صلوات🤤😑این هنینجوری صابقش خرابه داره حالا رو باتری قول پیکرم مانور میده؟!داداچ شما کوتاه بپوش😐ملت جونشونو دوست دارن

    • دیدید که یکبار اینجوری شد واسه نوت 7 از این خبر ها دیگه نیست نوت 7 اگه منفجر شد باطری هاش دست یه شرکت چینی بود که این جور شد بازم واسه اطلاع شما نوت 8 باطریش دست ژاپن هست تو 8 مرحله تست میشه بعد رو گوشی سوار میشه نوت 9 هم همینه

      • یکمی اطلاعاتتو زیاد کن بعد نظر بزن آخه من نمیدونم مغزت چی فتوا میده میخواید بندازید گردن یکی دیگه ین پسوند چینی میدید میگید بنجل بوده اول از همه بگم باتری های گوشی ها فقط شرکت سازنده تست میکنه باتری نوت هفتم داخل کره ساخته شد و زیر نظر سامسونگ اگه‌چین این کارو کرده بود گوشی منفجر شدنش به خاطر باتری بود پس سامسونگ به گردن‌نمیگرفت میگفت ما فقط گوشیو ساختیم باتریو چین ساخته یکم کم تر زر زر کن شماهم همه حرفات از رو تعصبه یگم عاقلانه حرف بزن عه😒😒😒

  2. یکیم زیادی بزرگ نیست
    ؟؟

    • نوت همیشه بزرگ بوده حدیث خانم ولی نوت 9 که بیاد رقیب زیاد داره میت 20 پرو گوگل پیکسل 3 ال جی وی 40 و گوشی های جدید اپل واقعا رقابتی هست بین گوشی ها