شارژ ایرانسل

راهنمای شارژ ایرانسل ، باقی مانده شارژ و انتقال شارژ ایرانسل

روش‌های متفاوت و زیادی برای خرید شارژ سیم کارت اعتباری ایرانسل وجود دارد. در این مطلب قصد داریم روش‌های مختلف شارژ ایرانسل ، باقی مانده شارژ و نحوه انتقال شارژ ایرانسل را برای شما عزیزان شرح دهیم.

سیم‌کارت‌های اعتباری را می‌توان یکی از پرطرفدارترین محصولات اپراتورهای موبایلی ایران دانست. اکثر دانش‌آموزان، دانشجویان، جوانان و حتی بزرگسالان نیز حداقل یک سیم‌کارت اعتباری در اختیار دارند و از آن فعالانه استفاده می‌کنند. یکی از مزیت‌های مهم سیم‌کارت‌های اعتباری فارغ از اپراتور آن، امکان مدیریت بهینه هزینه‌هاست که برای قشر جوان جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است. در کنار تمامی نکات مثبت این نوع سیم‌کارت‌ها، شاید بزرگترین نقطه ضعف سیم‌کارت‌های اعتباری نیاز به خرید شارژ مداوم باشد. در گذشته تنها راه موجود برای خرید شارژ، مراجعه به فروشگاه و خرید شارژ به صورت فیزیکی روی تکه‌ای مقوایی بود اما حالا با گذر زمان و افزایش چشم‌گیر مشترکان اعتباری، راه‌های گوناگون، سریع و راحتی برای خرید شارژ ایرانسل و سایر اپراتورها اندیشیده شده است. ایرانسل بیشترین تعداد مشترک اعتباری در کشور را به خود اختصاص داده و به منظور راحتی هرچه بیشتر مشتریان، روش‌های زیادی را برای خرید شارژ در اختیار آن‌ها قرار داده است. خوشبختانه برای شارژ حساب، لزوما احتیاج به خرید شارژ نبوده و می توانید با درخواست از آشنایانتان، از سرویس انتقال شارژ ایرانسل نیز بهره ببرید و در کوتاه‌ترین زمان بدون پرداخت هزینه از جانب شما، حسابتان را شارژ کنید.

شارژ ایرانسل از طریق وبسایت ایرانسل

شارژ ایرانسل

همان‌طور که می‌دانید، مراجعه به وبسایت اپراتورها از طریق سیم‌کارت همان اپراتور رایگان بوده و هیچ‌گونه ترافیکی از اینترنت شما کسر نخواهد کرد. بنابراین اگر شارژ حساب شما به صفر رسیده، هنوز هم می‌توانید با مراجعه به وبسایت ایرانسل و انتخاب نوع شارژ و مبلغ آن، به طور مستقیم سیم‌کارتتان را شارژ کنید. این روش یکی از ایمن‌ترین راه‌های شارژ سیم کارت اعتباری ایرانسل به حساب می‌آید، چرا که احتمال سرقت اطلاعات حساب بانکی شما بسیار پایین خواهد بود و عملیات شارژ سیم‌کارت بدون هرگونه واسطه‌ای انجام می‌شود.

شارژ ایرانسل از طریق کدهای دستوری

در صورتی که به اتصال اینترنت پایدار دسترسی ندارید می‌توانید با استفاده از کدهای دستوری به خرید شارژ بپردازید. سرویس‌های متنوعی برای خرید شارژ از طریق کدهای USSD مانند #780*، #733* و #724* وجود دارد که پس از وارد کردن شماره تلفن، مبلغ شارژ موردنظر و اطلاعات حساب بانکی، خرید شارژ در کسری از ثانیه انجام می‌پذیرد.

شارژ ایرانسل از طریق وبسایت بانک‌ها

تعداد زیادی از بانک‌های دولتی و خصوصی از خرید شارژ برای سیم‌کارت‌های اعتباری پشتیبانی می‌کنند. حتی برخی از آن‌ها در اپلیکیشن‌های اختصاصی تلفن همراه خود گزینه‌ای برای خرید شارژ تعبیه شده تا با خیالی راحت و سرعت هرچه بیشتر بتوانید سیم‌کارت خود را شارژ کنید.

شارژ ایرانسل از طریق درخواست از دوستان

اگر در شرایطی قرار دارید که امکان خرید شارژ برایتان وجود ندارد، می‌توانید با مراجعه به بخش خط به خط اپلیکیشن ایرانسل من، انتخاب گزینه درخواست شارژ، وارد کردن شماره تلفن و مبلغ مورد نظرتان از دوستانتان درخواست شارژ کنید. همچنین می‌توانید با شماره‌گیری #1*142* یا #1*3*1*555* از شماره وارد شده درخواست شارژ کنید. بدین ترتیب برای دوستتان پیامکی از شماره 1115 شامل شماره شما، مبلغ درخواستی و کد تایید دریافت خواهد کرد. برای قبول ارسال اعتبار کافیست تا کد تایید را به 1115 ارسال کنید.

شارژ خودکار ایرانسل

برخی از بانک‌ها ویژگی شارژ خودکار سیم کارت اعتباری ایرانسل را در منوی سایت یا اپلیکیشن اختصاصی خود گنجانده‌اند. بدین ترتیب به محض اتمام شارژ، به طور خودکار سیستم بانکی برای سیم‌کارتتان شارژ خریداری می‌کند. فعالسازی این ویژگی از طریق وبسایت بانک شما (در صورت پشتیبانی) انجام می‌شود.

نحوه اطلاع از باقی مانده شارژ ایرانسل

اگر نمی‌خواهید مکالمه‌تان به دلیل اتمام شارژ ناگهان قطع شود و چند دقیقه به جای مکالمه به خرید شارژ بپردازید، باید همواره از شارژتان اطلاع داشته باشید. به منظور مشاهده میزان شارژ باقی مانده ایرانسل می‌توانید با وارد کردن کد #2*1*555* یا #1*141* در قسمت شماره‌گیر گوشی یا مراجعه به اپلیکیشن اختصاصی ایرانسل برای تلفن‌های هوشمند موسوم به ایرانسل من از باقی مانده شارژ سیم‌کارتتان مطلع شوید.

انتقال شارژ ایرانسل 

شارژ ایرانسل

سرویس خط به خط ایرانسل صرفا به منظور انتقال شارژ ساخته نشده و به وسیله آن می‌توانید قبض سیم‌کارت دائمی دوستانتان را بپردازید. استفاده از خط به خط به سه روش زیر امکان‌پذیر است:

  • برنامه ایرانسل من: پس از دانلود برنامه کاربردی ایرانسل من به قسمت خط به خط مراجعه کنید و با وارد کردن شماره تلفن و مبلغ قابل پرداخت، برای آشنایانتان اعتبار انتقال دهید.
  • کد دستوری: برای انتقال اعتبار از طریق کدهای دستوری به رمز احتیاج خواهید داشت. این رمز از طریق شماره‌گیری کد #1*142* یا #1*3*1*555* به شما اعلام می‌شود. سپس با وارد کردن شماره دریافت‌کننده شارژ، مبلغ مورد نظر و رمز 4 رقمی خط به خط، اعتبار خود را ارسال کنید.
  • پیامک: در انتقال اعتبار پیامکی نیز رمز 4 رقمی مورد نیاز خواهد بود. شما می‌توانید با وارد کردن شماره دریافت‌کننده اعتبار، مبلغ اعتبار مورد نظر به ریال و رمز 4 رقمی به ترتیب و از چپ به راست و ارسال این پیامک به شماره 1112 سیم‌کارت دوستانتان را شارژ کنید. فراموش نکنید که از آیتم باید با علامت « : » از یکدیگر جدا شوند. نحوه انتقال شارژ پیامکی به طور خلاصه و از چپ به راست به صورت زیر است.

شارژ ایرانسل

ایرانسل محدودیت‌ها و شرایطی برای انتقال اعتبار تنظیم کرده که اطلاع از آن‌ها برای انتقال‌دهندگان ضروری است:

  • مشترکان دائمی در هر ماه از قبضشان تنها 5 هزار تومان می‌توانند اعتبار انتقال دهند.
  • در صورت عدم پرداخت قبض سیم‌کارت دائمی در موعد مقرر، سرویس خط به خط غیرفعال خواهد شد.
  • با شماره‌گیری #2*142* و وارد کردن شماره ملی و شماره شناسنامه می‌توانید رمز انتقال اعتبار را تغییر دهید.
  • امکان انتقال شارژ شگفت‌انگیز با استفاده از سرویس خط به خط وجود ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. تو این بحران مالی چ توقعاتی از ادم داره این ایرانسلم ها

  2. دیگ الان اول شاتل بعد رایتل حالا اگ جا بود همراه اولم بد نیس

  3. بابا ایرانسلم تارگیا خیلی دزدی میکنه از ملت