برای خرید مدل یک ترابایتی گلکسی اس 10 پلاس باید ۱۵۰۰ یورو بپردازید

برای خرید مدل یک ترابایتی گلکسی اس 10 پلاس باید ۱۵۰۰ یورو بپردازید

دقایقی پیش تصویری بر روی اینترنت قرار گرفته که به نظر می‌رسد مربوط به یک لیست رسمی از قیمت گذاری گلکسی های اس ۱۰ سامسونگ به همراه گزینه‌های رنگی قابل سفارش برای آنها باشد.

بعد از انتشار گزارشی مبنی بر اینکه پرچمداران بعدی سامسونگ همچنان هم از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون پشتیبانی خواهند کرد، حالا یک تصویر جدید از این خانواده است که لو رفته است که قیمت‌گذاری و گزینه های رنگی که شما می‌توانید مدل های جدید را با آنها سفارش دهید در آن نوشته شده است.

اگر اطلاعات درج شده در این لیست صحیح باشند، شما برای خرید گلکسی اس ۱۰ با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت داخلی باید قیمتی معادل ۷۴۹ یورو بپردازید. این ارزان ترین مدل این سری محسوب می‌شود و اگر شما بخواهید مدل استاندارد گلکسی اس 10 با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت داخلی را داشته باشید، باید ۱۵۰ یورو بیشتر پرداخت کنیدژ همچنین اگر مدل ۵۱۲ گیگابایتی که به ۸ گیگابایت رم مجهز است را می‌خواهید، لازم است که ۱۱۴۹ دلار پرداخت کنید.

برای خرید مدل یک ترابایتی گلکسی اس 10 پلاس باید ۱۵۰۰ یورو بپردازید

این قیمت‌ها برای مدل اس ۱۰ پلاس بالاتر می‌رود و برای خرید ارزان ترین گلکسی اس 10 پلاس که ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت داخلی دارد، باید ۹۹۹ دلار بپردازید. دو مدل گران‌تر این گوشی نیز که به ترتیب با ۸ گیگابایت رم/ ۵۱۲ گیگابایت ظرفیت داخلی و ۱۲ گیگابایت/ یک ترابایت ظرفیت داخلی به فروش می‌رسد، به ترتیب با قیمت های ۱۲۴۹ و هزار و ۴۹۹ دلار به فروش می‌رسند که رقم بسیار بالایی محسوب می‌شود.

سری گوشی های اس 10 سامسونگ در چه رنگ‌هایی تولید می‌شوند؟

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، گزینه‌های رنگی قابل سفارش برای هر مدل نیز کاملا متفاوت است و بسته به اینکه کدام مدل را با چه ظرفیت داخلی و حافظه رم سفارش می‌دهید، می توانید رنگ‌های مختلفی از جمله مشکی، سبز، سفید، آبی، سفید مرواریدی، سفید سرامیکی، مشکی کرومیک و حتی زرد را انتخاب کنید.

بنابراین از نظر تنوع رنگی این خانواده یکی از کامل‌ترین سری های تاریخ گلکسی اس سامسونگ محسوب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. بیشتر از اینا می ارزه

  2. چه خبره؟ مگه سر گردنه‌ست که به ده برابر قیمتش میندازه؟