پنل پیامکی

در این رکود اقتصادی از قافله عقب نمانید!

آیا در این شرایط رکود اقتصادی شما نیز در تصمیم‌گیری‌های خود برای شروع کسب و کار جدید دچار تردید شده‌اید؟ آیا قصد شروع کسب و کاری آنلاین را دارید اما نمی‌دانید کدام حرفه را انتخاب کنید؟ آیا سرمایه اولیه چندانی برای شروع کسب و کار ندارید؟ با چه روشی می‌توان در دوران رکود اقتصادی بازاریابی هدفمند و به صرفه‌ای داشت؟ امروز در این مقاله می‌خواهیم به صورت مفصل و اجمالی در حوزه این موارد صحبت کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

در این دوران رکود اقتصادی اغلب مشاغل و کسب و کارها دچار سردرگمی و ابهام می‌شوند و حتی ممکن است برخی از آنها حتی کسب و کار خود را تعطیل کنند.

تصمیم‌گیری نیز در این مواقع برای انتخاب کسب و کاری که بازخورد مطلوبی داشته باشد، بسیار دشوار می‌شود. به همین ترتیب بسیاری از افراد را از شروع کسب و کار جدید بازمی‌دارد از سوی دیگر متوقف شدن این کسب و کارها در این شرایط رکود اقتصادی مساوی است با فرو رفتن بیشتر در باتلاق!

راه اندازی کسب و کاری آنلاین

اگر به تازگی قصد شروع کسب و کاری آنلاین را دارید و با توجه به شرایط اقتصادی کنونی و افزایش بی ثباتی قیمت‌ها، حتما شما نیز از بودجه کمی برای شروع یک کسب و کار برخوردارید. راه‌اندازی کسب و کاری آنلاین به شما فرصت ارائه محصولات و خدمات موردنظرتان را می‌دهد و دیگر فرقی ندارد که کجا هستید و حتی شغلی دیگر دارید یانه!

نا گفته نماند که اغلب مردم از شبکه های اجتماعی برای برای شروع کسب و کار آنلاین شان استفاده می‌کنند اما در حقیقت شبکه های اجتماعی رودی برای رسیدن به دریا می‌باشند! چرا که اینگونه شبکه‌ها دستخوش تغییرات و آپدیت‌های روزانه می‌باشند و حتی ممکن است بعد از مدتی خارج از دسترس باشند. به این ترتیب باید راهی برای داشتن ارتباطی پایدار و طولانی با مشتریان و مخاطبان وجود داشته باشد.

تبلیغات پیامکی و رکود اقتصادی

در این دوره از رکود اقتصادی اغلب افراد به دنبال راهی برای تبلیغات بیشتر جهت افزایش فروش در کسب و کارشان می‌باشند؛ از تبلیغات در فضای مجازی گرفته تا رسانه‌ها و بسترهای تبلیغاتی دیگر…! درنتیجه همه صاحبان کسب و کار به دنبال راهی بهتر با هزینه‌ای مناسب و به صرفه برای تبلیغات می‌باشند تا بتوانند در این شرایط رکود اقتصادی با تبلیغاتی هدفمند، فروشی بیشتر داشته باشند.

همانطور که می‌دانید پیامک بهترین و باصرفه‌ترین ابزار جهت تبلیغات و بازاریابی می‌باشد. هنوز هم باور نمی‌کنید؟ پس بهتر است نگاهی به آمار و ارقام آن بیاندازیم…

  • پیامک های تبلیغاتی در کمتر از 3 دقیقه دیده می‌شوند.
  • به طور میانگین مردم در طول روز حدودا 150 تلفن همراهشان را چک می‌کنند و این بهترین فرصت برای ارسال پیامک می‌باشد.
  • 90 درصد پیامک‌های شما ظرف چند دقیقه خوانده می‌شوند.
  • 40 درصد از مشتریان، از طریق پیامک با برند تعامل دارند.

این آمار نشان‌دهنده اینست که پیامک چقدر می‌تواند مفید واقع شود. بنابراین استارت آپ یک کسب و کار از تبلیغات آن شروع می‌شود، تلیغاتی بهینه و هدفمند که پیامک بهترین گزینه برای این کار می‌باشد. به عبارتی می‌توان گفت که با رکود اقتصادی، صاحبان کسب و کار برای جذب مشتریان بیشتر در تلاش‌اند.

پیامک تنها ابزار تبلیغاتی است که هم فیدبک بسیار بالایی دارد و هم تعرفه آن نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی کمتر است. اما چگونه می‌توان پیامک ارسال کرد؟! طبیعی است که شما نمی‌توانید به صورت دستی به 1000 نفر پیامک ارسال کنید! از طرفی تعرفه این ارسال نیز بالاست.

اما راهکار چیست؟ نگران نباشید…! در ادامه می‌خواهیم راهکار آن را به شما معرفی کنیم…

پنل پیامکی چیست و بهترین پنل پیامک کدام است؟

سامانه پیامکی یا پنل اس ام اس، یک نرم افزار تحت وب (آنلاین) می‌باشد که دقیقا برای رفع همین نیاز ارائه شده است. این سامانه با اتصال به سیستم‌های مخابراتی به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید ارسال پیام های کوتاه را به سادگی مدیریت کنید. در حقیقت پنل اس ام اس، یک محیط کاملا ساده برای ارسال و دریافت پیامک می‌باشد.

اما بهترین پنل پیامکی چه ویژگی‌هایی را داراست؟

  • یک پنل پیامکی خوب به شما امکان ارسال و یا دریافت پیامک در حد بالایی را می‌دهد و همچنین در کنار آن شما می‌توانید از وضعیت پیامک‌های ارسالی خود گزارش‌گیری کنید.
  • امکان دسترسی به بانک شماره تلفن‌های طبقه‌بندی شده و به روز (مشاغل، منطقه ای، کدپستی، شغل، سن و جنسیت و …) را می‌دهد.
  • به راحتی و در هر زمان و هر مکان می‌توانید با اتصال به سامانه ارسال‌های خود را انجام دهید.
  • دائمی بودن پنل های اس ام اس و بدون نیاز به تمدید سالانه و ماهانه می‌تواند یکی از ویژگی‌های سامانه خوب باشد.
  • پشتیبانی قوی یکی دیگر از عوامل مهمی است که انواع سامانه های پیامکی را از یکدیگر متمایز می‌کند.

برای مطالعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به مقاله “بهترین پنل اس ام اس را انتخاب کنید” در سایت مکث اس ام اس مراجعه کنید.

کسب و کاری آنلاین با نمایندگی پنل پیامکی

پنل پیامکی

کسب درآمد از طریق اینترنت در عصر رکود اقتصادی امروز، یکی از موضوعات مطرح می‌باشد. با پیشرفت تکنولوژی و دنیای مجازی اینترنت و افزایش کاربران این شبکه مجازی تدریجا شغل‌های اینترنتی و کسب درآمد اینترنتی گسترش یافته‌اند. شغلهای اینترنتی مثل فروشگاه‌های اینترنتی، ارائه خدمات اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، فروش هاست و میزبانی، سایت‌های فیلم و موزیک و سایت‌های بازی و… از جمله راه‌های کسب درامد است که ممکن است در ابتدا به ذهن آدمی برسد.

ولی اگر شخصی به دنبال کسب درآمد از اینترنت باشد چه شغل اینترنتی را برایش پیشنهاد می‌کنید؟

اکثر کسب و کارهای اینترنتی نیاز به سرمایه اولیه، انجام خدمات خاص و… دارند اما نمایندگی پنل اس ام اس یکی از آسان‌ترین راه‌های کسب درآمد از طریق اینترنت می‌باشد که بسیار ساده و باصرفه می‌باشد. شما با خریداری پنل نمایندگی از مکث اس ام اس می‌توانید به صورت مستقل کسب و کار خودتان را راه‌اندازی کنید و به تعداد نامحدودی کاربر ایجاد کرده و با قیمتی دلخواه آن را بفروشید.

به عبارتی دیگر پنل اس ام اس نمایندگی به عنوان پنل مادر می‌باشد که می‌توانید رایگان و بی‌شمار پنل کاربری ایجاد کنید و عمده درآمد و سود نمایندگان از فروش همین پنل‌ها می‌باشد.

سخن آخر…!

همانطور که گفته شد، پیامک بهترین و سریع‌ترین راه برای ارتباط دو سویه با مشتریان می‌باشد که در این شرایط اقتصادی در بین کانال‌های تبلیغاتی دیگر باصرفه‌تر نیز هست!

علاوه بر این شما می‌توانید با نمایندگی پنل اس ام اس، حتی با سرمایه‌ای نه چندان زیاد، برای خودتان کسب و کاری آنلاین راه‌اندازی کنید و سودکنید! اگر در این زمینه سوالی در ذهنتان باقی مانده و یا شما نیز می‌خواهید کسب و کاری برای خود راه‌اندازی کنید، کافیست به سامانه پیام کوتاه مکث مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی /.