هواوی پی 30

تصاویر گوشی های هواوی پی 30 و پی 30 پرو در کنار یکدیگر منتشر شد

تصاویر مربوط به گوشی های هواوی پی 30 و پی 30 پرو منتشر شد. در این تصاویر که هر دو گوشی Huawei P30 و P30 Pro در کنار یکدیگر قرار دارند، برخی از مشخصات دستگاه هم مشخص شده است.

با این که کمتر از چند ساعت تا معرفی رسمی گوشی های جدید سری Huawei P30 زمان باقی‌ست، اما اطلاعات جدیدی از دستگاه‌ها منتشر شده است. برای نخستین بار موفق شدیم تا گوشی های هواوی پی 30 و پی 30 پرو را در کنار یکدیگر مشاهده کنیم، همچنین امکان مقایسه سایز آن‌ها در این حالت امکان‌پذیر است؛ گوشی هواوی پی 30 با داشتن صفحه نمایش 6.10 اینچ از نسخه پی 30 پرو با صفحه نمایش اولد 6.47 اینچ، کوچک‌تر است.

هواوی پی 30

هنگامی که به قسمت عقب دستگاه نگاه می‌کنیم، تفاوت‌هایی در طرح دوربین وجود دارد که متوجه می‌شویم. ما تعداد سه سنسور به صورت عمودی در گوشی Huawei P30 مشاهده می‌کنیم، همچنین در Huawei P30 Pro شاهد یک سنسور ToF چهارم هم هستیم که برای ضبط اطلاعات داده‌های سه بعدی کارایی دارد.

اینطور که پیداست، هر دو مدل در بخش عقب به صورت منحنی طراحی شده‌اند که باعث می‌شود کاربران هنگام در دست گرفتن گوشی، احساس خوبی داشته باشند.

هواوی پی 30 پرو

از تصویر بالا می‌توان گفت که گوشی هواوی پی 30 پرو در بخش جلو دارای حاشیه ضخیم‌تری‌ست؛ انتظار می‌رود این طراحی را در پرچمداران سال 2019 میلادی ببینیم. سایر ویژگی‌های این دو دستگاه را می‌توان 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و چیپست کایرین 980 عنوان کرد که همه آن‌ها قدرت خود را از سیستم شارژ سریع 40 وات دریافت می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*