قسمت اول فصل هشتم سریال Game of Thrones از نظر تعداد بیننده رکوردشکنی کرد

قست اول فصل هشتم سریال Game of Thrones از نظر تعداد بیننده رکوردشکنی کرد. همه می‌دانستند که فصل هشتم سریال گیم آف ترونز عظیم خواهد بود و این را می‌توان از رکوردشکنی‌اش در تعداد بیننده متوجه شد. سریال گیم آو ترونز که برای دو سال از تلویزیون غایب بود، بازگشت شکوهمندانه‌ای را تجربه کرده است.

طبق آمار منتشر شده، فصل هشتم سریال Game of Thrones توانسته رکوردهای جدیدی را به ثبت برساند. طبق گزارش ورایتی، اپیزود Winterfell توانسته 17.4 میلیون نفر را به صورت مستقیم پای پلتفرم‌های مختلف شبکه اچ بی او (شامل HBO Go و HBO Now) بکشاند.

اپیزود افتتاحیه فصل هفتم (Dragonstone) توانسته بود 16.1 میلیون مخاطب جذب کند که 10.1 میلیون نفر آن‌ها مستقیما سریال را از شبکه کابلی اچ بی او تماشا کرده بودند. این را هم فراموش نکنید که این اعداد تنها در مورد کسانی است که سریال را به شکل قانونی و با پرداخت هزینه مشاهده کرده‌اند.

فصل هشتم سریال Game of Thrones

تنها سوال این است که اپیزودهای بعدی فصل هشتم تا چه اندازه می‌توانند این موفقیت را ادامه دهند. فصل قبلی در ادامه با کمی افت مخاطب رو به رو شد اما در نهایت با پخش اپیزود پایانی، 16.5 میلیون نفر را مستقیما پای سریال آورد که تا پیش از پخش قسمت اول فصل هشتم، یک رکورد محسوب می‌شد. بدون شک قسمت پایانی این فصل نیز تمامی رکوردها را جا به جا خواهد کرد.

فصل هشتم سریال Game of Thrones در انگلستان هم رکوردشکنی کرد

اما فصل هشتم سریال Game of Thrones در انگلستان هم فوق العاده ظاهر شد. در مجموع 3.4 میلیون نفر در انگلستان به تماشای این سریال نشستند و حتی تکرار آن که نیمه شب از شبکه اسکای آتلانتیک پخش شد، 192 هزار نفر را پای تلویزیون کشاند. در مجموع تعداد کسانی که اپیزود اول فصل هشتم سریال را از شبکه اسکای تماشا کردند، 20 درصد بیشتر از مخاطبان اپیزود اول فصل هفتم بوده است.

بپذیرید یا خیر، سریال گیم آف ترونز یک پدیده فرهنگی بزرگ است که با فصل نهایی‌اش، فراگیرتر از همیشه ظاهر خواهد شد و رکوردهای زیادی را در تاریخ تلویزیون بر جای می‌گذارد.