قابلیت Playmoji گوگل پیکسل 3 ای

قابلیت Playmoji به دوربین سلفی گوشی گوگل پیکسل 3a می‌آید

گوگل اعلام کرده است قابلیت Playmoji را به زودی به دوربین سلفی گوشی پیکسل 3a خواهد آورد. این قابلیت در حال حاضر تنها در دوربین پشتی دو گوشی خانواده پیکسل 3 ای و 3 ای ایکس ال وجود دارد.

زمانی که دو گوشی پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال معرفی شدند٬ گوگل عملکردهایی به نام Playground را معرفی کرد که استیکرهای واقعیت افزوده را به دوربین سلفی گوشی‌های گوگل می‌آورد. حال گفته می‌شود گوگل قابلیت Playmoji که جزوی از Playground است را به دو گوشی میان‌رده تازه معرفی شده پیکسل 3a و پیکسل 3a XL خواهد آورد. گوگل همچنین تایید کرده است به جز این قابلیت٬ در آینده‌ای نزدیک تمامی عملکردهای پلی‌گراند را به این دو گوشی خواهد آورد.

قابلیت Playmoji اکنون در دوربین پشتی گوشی‌های خانواده پیکسل 3a وجود دارد

در حال حاضر٬ قابلیت Playmoji تنها برای دوربین اصلی گوشی‌های خانواده پیکسل 3a موجود است. هرچند تفاوتی بین دوربین اصلی گوشی پیکسل 3 ای و پیکسل 3 ای ایکس ال وجود ندارد٬ اما تفاوت بین دوربین سلفی این دو گوشی بسیار زیاد است. با این حال٬ گوگل وعده داده است که با یک به‌روزرسانی در آینده٬ کاربران پیکسل 3 ای نیز می‌توانند کاراکترهای انیمیشنی را با دوربین سلفی گوشی بسازند و فیلم‌های کوتاه جذابشان را در شبکه‌های اجتماعی٬ با دوستانشان به اشتراک بگذارند. متاسفانه گوگل تاریخ دقیقی از عرضه‌ی این به‌روزرسانی را اعلام نکرده است٬ پس فعلا باید منتظر بمانیم.