سرفیس جدید مایکروسافت با نمایشگر دوگانه

عکسی از سرفیس جدید مایکروسافت با نمایشگر دوگانه منتشر شد

تصویری از سرفیس جدید مایکروسافت با نمایشگر دوگانه منتشر شده است. ظاهرا این تبلت که Centaurus نام دارد٬ به سیستم عامل Windows Lite مایکروسافت مجهز خواهد بود.

گزارش شده است که مایکروسافت مشغول ساخت یک سرفیس جدید با نمایشگر دوگانه بوده و حتی نمونه‌های اولیه آن نیز تولید شده است. بر اساس گزارشی که چند روز پیش توسط The Verge منتشر شد٬ سازنده‌ی ویندوز می‌خواهد سرفیسی با نمایشگر دوگانه را به زودی عرضه کند. این دیوایس که دارای کدنام Centaurus است٬ از سیستم عامل Windows Lite مایکروسافت بهره می‌برد. این سیستم عامل سبک٬ برای رقابت با سیستم عامل کروم گوگل توسعه پیدا کرده است.

سرفیس جدید مایکروسافت با نمایشگر دوگانه

سرفیس جدید مایکروسافت با نمایشگر دوگانه

اولین بار خبرهای سرفیس جدید مایکروسافت در دسامبر 2018 منتشر شد. در آن زمان طرح مفهومی اولیه‌ای برای یک دیوایس جیبی کوچک با نمایشگر دوگانه وجود داشت که آن زمان با نام داخلی Andromeda آن را می‌شناختیم؛ اما مایکروسافت در اواخر سال 2018 بود که عرضه‌ی چنین دیوایسی را رد کرد.

اما در سال 2019 مشخص شده که مایکروسافت در حال توسعه‌ی یک تبلت با نمایشگر دوگانه به نام Curier است. این پروژه که قرار بود رقیبی برای آیپد اپل بسازد نیز کنسل شد و یک سرفیس جای او را گرفت. مایکروسافت هنوز نظر رسمی در مورد این سرفیس با نمایشگر دوگانه نداده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*