گوشی منعطف گلکسی فولد

نظرسنجی: آیا مایل به خرید نسخه بازطراحی شده گوشی منعطف گلکسی فولد سامسونگ هستید؟

گوشی منعطف گلکسی فولد بعد از بازطراحی به خاطر داشتن یک سری ایراد اساسی، مجددا آماده عرضه به بازار شد. در این نظرسنجی قصد داریم میزان تمایل کاربران برای خرید سامسونگ گلکسی فولد (Samsung Galaxy Fold) را بررسی کنیم.

سامسونگ گلکسی فولد حقیقتا یک گوشی انقلابی محسوب می‌شود؛ مجهز شدن به یک پنل امولد باکیفیت با قابلیت تا شدن از وسط، به کاربر اجازه می‌دهد به طور همزمان یک گوشی هوشمند و یک تبلت در اختیار داشته باشد. اگرچه از حدود هفت سال پیش منتظر رونمایی دستگاهی شبیه به گوشی منعطف گلکسی فولد بودیم، اما فناوری به کار رفته در آن به اندازه‌ای پیشرفته است که انتظار نداشتیم تا چند سال آینده حتی نمونه‌های اولیه‌ای از گوشی های انعطاف پذیر تولید شوند.

البته سامسونگ نشان داد انتظار ما بدون دلیل نبود و این دستگاه‌ها هنوز واقعا آماده عرضه نیستند. بلافاصله بعد از توزیع اولین گجت انعطاف پذیر شرکت کره‌ای بین وب سایت‌های خبری به منظور بررسی تخصصی آن، گزارش مشکلاتی عجیب در نمایشگر سامسونگ گلکسی فولد شدیدا جنجالی شد. سپس نوبت به اولین سری کاربران عادی دریافت‌کننده گوشی بعد از اولین سری پیش فروش آن رسید تا ایرادات ذکر شده توسط وب سایت‌های خبری را تایید کنند. شرکت در نهایت مجبور به جمع‌آوری گوشی های Samsung Galaxy Fold از بازار و شروع بازطراحی آن شد.

اتمام طراحی مجدد گوشی منعطف گلکسی فولد سامسونگ

با گذشت حدود دو ماه سرانجام گوشی منعطف گلکسی فولد سامسونگ آماده ورود به بازار شد. مدیر بخش نمایشگرهای سامسونگ ادعا کرده گوشی انعطاف پذیر آن‌ها بعد از عرضه (مجدد) به بازار، نگاه‌ها را به سمت خود خیره نگه خواهد داشت.

آیا اکنون که گوشی منعطف گلکسی فولد بازطراحی شده و به ادعای شرکت دیگر قرار نیست ایرادات آزاردهنده اولیه در آن رویت شوند، مایل به خرید آن هستید؟ در نظر داشته باشید گوشی منعطف سامسونگ حدود 2 هزار دلار قیمت داشته و دارای مقاومت کمتری در مقایسه با گوشی های هوشمند عادی است، به همین دلیل باید توجه بیشتری در محافظت از آن داشته باشید. این گوشی بعد از رسیدن به بازار ایران، بیشتر از 30 میلیون تومان قیمت خواهد داشت. دلیل انتخاب هر یک از سه گزینه زیر را در بخش نظرات با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.