بررسی اولیه هواوی نوا 5 پرو

بررسی اولیه هواوی نوا 5 پرو : هواوی همچنان حرف‌هایی برای گفتن دارد

گوشی‌های خانواده نوا 5 هواوی رسما معرفی شدند. در این مقاله قصد داریم به بررسی اولیه هواوی نوا 5 پرو (Huawei Nova 5 Pro)٬ جذاب‌ترین عضو این خانواده مجهز به دوربین چهارگانه و سخت افزار قدرتمند بپردازیم.

جدا از ممنوعیت فعالیت‌هایی که از سوی ایالات متحده به هواوی تحمیل شده است٬ اما این کمپانی همچنان به مسیر موفقیت آمیز خود ادامه می‌دهد. این شرکت به تازگی از گوشی‌های جدید خانواده نوا 5 خود به نام‌های نوا 5 ٬ نوا 5 پرو و نوا 5 آی پرده برداشته است. هواوی نوا 5 پرو را همراه با تراشه‌ی قدرتمند کایرین 980 باید ستاره‌ی این خانواده دانست. اگر شما هم جذب این دیوایس شده‌اید و می‌خواهید بیشتر با آن آشنا شوید٬ ما در این مقاله به بررسی اولیه هواوی نوا 5 پرو خواهیم پرداخت.

بررسی اولیه هواوی نوا 5 پرو

در پنل جلویی این گوشی از طراحی بریدگی قطره‌ای شکل روی یک نمایشگر 6.39 اینچی OLED استفاده شده است. این نمایشگر دارای وضوح فول اچ دی پلاس٬ برابر با 1080 در 2340 پیکسل است. خانواده هواوی نوا را به عنوان گوشی‌های میان‌رده می‌شناسیم٬ اما این دیوایس به لطف طراحی و سخت افزار زیر قابش فراتر از یک دیوایس میان‌رده است.

بررسی اولیه هواوی نوا 5 پرو

حاشیه‌های بالای نمایشگر به لطف طراحی بریدگی قطره‌ای شکل بسیار باریک هستند. لبه‌های دو سمت نیز حاشیه‌های کمی دارند و این فقط چانه‌ی زیری گوشی است که ضخامت نسبتا بیشتری دارد. نمایشگر این گوشی از کنترل نور DC و DCI-P3 و تاییدیه German TUV بهره‌مند است.

زیر این نمایشگر یک اسکنر اثر انگشت قرار گرفته است تا اسکنر فیزیکی از پشت قاب گوشی حذف شود. همچنین چهار دوربین در سمت چپ قاب پشتی قرار دارد که یک فلاش در زیر آن جای گرفته است. برآمدگی دوربین گوشی خیلی زیاد نیست و مناسب ارزیابی می‌شود. علاوه بر این٬ شیب رنگی قاب پشتی گوشی به جذابیت طراحی این گوشی افزوده است. کلید پاور و کلیدهای تنظیم ولوم صدای نوا ۵ پرو در سمت راست قاب گوشی قرار دارند٬ در حالی که ماژول سیم کارت به لبه‌ی بالایی گوشی منتقل شده است. متاسفانه جک 3.5 میلی‌متری هدفون از این گوشی جذف شده است٬ با این حال درگاه باتری 3,500 میلی‌آمپر ساعتی به لطف درگاه USB-C می‌تواند شارژ سریع را ارائه کند. هواوی یک شارژر 40 وات را با این گوشی عرضه می‌کند.

لازم به ذکر است که نوا 5 پرو از تراشه‌ی کایرین 980 که قدرتبخش گوشی‌های خانواده پی 30 و میت 20 است٬ بهره می‌برد. این دیوایس در دو پیکربندی مختلف با 8 گیگ رم + 128 گیگ حافظه‌ی داخلی و 8 گیگ رم + 256 گیگ حافظه‌ی داخلی عرضه خواهد شد که به ترتیب 436 و 494 دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. البته الان ترامپ غم پهبادشو داره هنوز خخخ

  2. ترحیما ک لغو شده رودار شده باز

  3. بابا اصلا هواوی کارش درسته

  4. قیمت کم و کارایی به اندازه یه پرچم دار خیلی خوبه