رندر رسمی سامسونگ گلکسی نوت 10

رندر رسمی سامسونگ گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس منتشر شد

رندر رسمی سامسونگ گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت ۱۰ پلاس (+Samsung Galaxy Note 10) منتشر شد و به شایعات درباره سبک طراحی این دو گوشی خاتمه داد. بر اساس این تصاویر، گوشی های گلکسی نوت 2019 زیبایی خاصی دارند.

تا فرا رسیدن رویداد رونمایی سامسونگ گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس در روز شانزدهم مرداد ماه کمتر از یک ماه باقی مانده است. با توجه به نزدیک شدن به رویداد Unpacked بعدی، رندر رسمی سامسونگ گلکسی نوت 10 و برادر بزرگتر آن منتشر شد. رندر طراحی شده از دو گوشی به طور کامل و دقیق سبک طراحی آن‌ها را فاش می‌کند.

بر اساس جدیدترین عکس‌های منتشر شده توسط WinFuture از دو پرچمدار آتی سامسونگ از سری Note، به صحت گفته‌های استیو همرستافر (Steve Hemmerstoffer) درباره آن‌ها پی بردیم. بر اساس رندر رسمی سامسونگ گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس (پرو)، تغییر اساسی سبک طراحی آن‌ها در مقایسه با گلکسی نوت 9 به خوبی مشهود است. اندازه نمایشگر دو گوشی نام برده به ترتیب 6.3 اینچ و 6.75 اینج بوده و به لطف استفاده از راهکار حفره روی نمایشگر، حاشیه‌های بسیار کمی اطراف صفحه نمایش‌ آن‌ها وجود دارد. اکنون علاوه بر چانه گوشی، در لبه بالایی آن نیز حاشیه‌های بسیار کمی دیده می‌شود. طبق پیش‌بینی‌ها، حفره قرار گرفته در لبه بالایی صفحه نمایش دو گوشی، دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

رندر رسمی سامسونگ گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس

طبق رندر رسمی سامسونگ گلکسی نوت 10 و مدل پلاس آن، طراحی پنل پشتی نیز دستخوش تغییر و تحولاتی اساسی قرار گرفته است. ماژول دوربین دوگانه افقی قرار گرفته در میانه نیمه بالایی پنل پشتی گلکسی نوت 9، جای خود را به یک ماژول عمودی واقع بر گوشه بالا و سمت چپ پنل پشتی داده است.

طبق اخبار قبلی، این دوربین سه گانه از یک سنسور رنگی 12 مگاپیکسلی، یک سنسور اولترا واید 16 مگاپیکسلی و یک سنسور تله فوتو 12 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. سیستم دیافراگم متغیر سه مرحله‌ای دوربین گلکسی نوت 10 سامسونگ، یکی از مهم‌ترین تغییرات این دوربین در مقایسه با دوربین سه گانه به کار رفته در گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. رندر های عالی و حجذابی داره
    بعد یه عمر امسال سامسونگ ترکوند

  2. من از خانواده نوت از نسخه نوت 2 همه رو تک تک هر سال که معرفی شد خریدم به نوه 5 رسیدم 6 رو که رد کردن 7 هم که منفجر شد یهو 8 اومد قیمتش خیلی رفت بالا بعدشم که 9 الان با این وضعیت دلار عمرن دستمونم بهش نمیرسه به نظرم کار درستی نیست 10 میلیون پول موبایل دادن نوت 10 هم که بیاد از این قاعده مستثنا نیست پس اونم نمیشه بخریم خلاصه همین نوت 5 مگه چشه خیلی هم خوبه خداروشکر باتریم تو این چند سال مکلی پیدا نکرده پس نگرش میدارم والا 😐