گوشی اسلایدری لنوو

اسناد و تصاویر پتنت گوشی اسلایدری لنوو منتشر شد

یک گوشی اسلایدری لنوو تا انتهای سال جاری رونمایی خواهد شد. این گوشی را می‌توان جایگزین لنوو زد 5 پرو، یکی از معدود گوشی های هوشمند اسلایدری کنونی در دنیا، دانست.

رقابت برای طراحی گوشی‌ های هوشمندی فاقد حاشیه در اطراف نمایشگر و همچنین فاقد عناصر پرت‌کننده حواس کاربر همچون حفره روی نمایشگر و ناچ، روز به روز بیشتر می‌شود. هر شرکت به راهکاری رو آورده است. برخی دوربین سلفی به عنوان بزرگترین عنصر بالای نمایشگر گوشی را روی مکانیزمی پاپ آپی سوار کرده و برخی دیگر، در تلاش برای جاسازی آن زیر نمایشگر هستند.

طراحی گوشی به شکل اسلایدری، اگر سبب افزایش ضخامت دستگاه نشود، می‌تواند ایده بسیار مناسبی باشد. افشای تصاویر و اسناد مربوط به پتنت گوشی اسلایدری لنوو نشان می‌دهد این شرکت چینی، ساخت چنین گوشی هوشمندی را در سر دارد. گفتنی است یکی دیگر از نکات جذاب درباره این گوشی، ساختار دایره‌ای شکل ماژول دوربین چندگانه آن است.

تصاویر جدیدترین پتنت گوشی اسلایدری لنوو

گوشی اسلایدری لنوو

این نوع طراحی ایده جدیدی نیست، به طوری که مشابه آن را در گوشی لنوو زد 5 پرو شاهد هستیم. متاسفانه درباره گوشی اسلایدری لنوو که در پتنت جدید این شرکت به تصویر کشیده شده است، اطلاعات زیادی در دسترس نیست. برخی عقیده دارند این محصول جایگزین لنوو زد 5 پرو و لنوو زد 5 پرو جی تی بوده و به همین دلیل فاصله چندان زیادی تا رونمایی آن باقی نمانده است. در نتیجه ممکن است تا انتهای سال میلادی جاری شاهد معرفی آن باشیم. از آن جایی که یک گوشی اسلایدری لنوو پیش از طراحی و عرضه شده، به همین دلیل احتمال عدم تبدیل پتنت جدید لنوو به دستگاهی تجاری پایین است!

گوشی اسلایدری لنوو