سامسونگ گلکسی اس 11 دارای دوربین 108 مگاپیکسی خواهد بود

هنوز چند ماه تا عرضه سامسونگ گلکسی اس 11 (Samsung Galaxy S11) باقی مانده و هر روز شایعات تازه‌ای پیرامون آن منتشر می‌شود. اخیرا جزئیات تازه‌ای از دوربین آن آشکار شده است.

طبق اخبار منتشر شده، سامسونگ گلکسی اس 11 از دوربین 108 مگاپیکسی و زوم اپتیکال 5 برابری بهره خواهد برد. دوربینی که احتمالا نگاه‌ها را خیره می‌کند.

دوربین 108 مگاپیکسی حیرت انگیز گلکسی اس 11 – Galaxy S11

در ماه مه، شرکت سامسونگ الکترو مکانیکس (Samsung Electro-Mechanics) که در زمینه ساخت قطعات الکترونیکی فعالیت دارد، اعلام کرد که تولید یک نمونه زوم اپتیکال 5 برابری جدید را آغاز کرده است و حال طبق شایعات جدید، این زوم اپتیکال همراه با یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در اس 11 استفاده خواهد شد.

گلکسی اس 11

اس 11 قرار است پرچمدار بزرگ شرکت سامسونگ در سال آتی میلادی باشد. در حالی که هنوز جزئیات دقیقی از دوربین این گوشی در دست نیست اما انتظار می‌رود که دارای سنسور ToF بوده و توان بزرگ‌نمایی و همچنین تعداد گام‌های سیستم گشودگی دریچه دیافراگم متغیر آن افزایش یافته باشد. تا پیش از این، پیش بینی می‌شد که اس 11 به یک دوربین 64 مگاپیکسلی مجهز باشد اما این اخبار جدید نشان می‌دهد که سامسونگ پا را فراتر گذاشته و قصد حیرت‌زده کردن مخاطبان را دارد. همچنین طبق شایعات، سامسونگ قصد دارد از یک فناوری مشابه دوربین اپل، یعنی دیپ فیوژن (Deep Fusion) در این گوشی استفاده کند که نشان می‌دهد آن‌ها تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا بهترین دوربین ممکن را برای اس 11 خلق کنند.

یک بار دیگر اشاره می‌کنیم که وجود دوربین 108 مگاپیکسی و زوم اپتیکال 5 برابری برای اس 11 به صورت رسمی تایید نشده است اما منطقی خواهد بود که سامسونگ، این پیشرفت‌های جدید در زمینه دوربین را در پرچمدار سری اس سال آینده خود استفاده کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. به ارباب ۲۰۲۰ سلام کنید…

  2. دوربین۱۰۸مگاپیکسلی عالیه