اپلیکیشن Threads اینستاگرام

اپلیکیشن Threads اینستاگرام برای گفتگوی دوستان نزدیک با هم عرضه شد

اینستاگرام اپلیکیشن Threads را با هدف ایجاد محیطی مستقل برای گفتگوی دوستان نزدیک اینستاگرامی با یکدیگر عرضه کرد. این اپلیکیشن برای دو پلتفرم اندروید و آی او اس منتشر شده است.

در نوامبر گذشته٬ اینستاگرام قابلیت جدیدی را به نام “Close Friends” برای اپلیکیشن خود معرفی کرد که به شما اجازه می‌دهد استوری‌هایتان را بین برخی فالوورهای انتخابی به اشتراک بگذارید. غریب به یک سال از آن زمان می‌گذرد و حالا اینستاگرام از اپلیکیشن به نام “Threads” پرده برداری کرده که با هدف همین دوستان نزدیک طراحی شده است.

اپلیکیشن Threads اینستاگرام اشتراک‌گذاری عکس‌ها و فیلم‌ها با لیست Close Friends را با اضافه کردن تصویر کوچکی از عکس پروفایل آن‌ها در صفحه٬ آسوده‌تر می‌کند. فقط کافیست یک عکس یا ویدیو بگیرید٬ روی عکس پروفایل شخص مذکور کلیک کنید و آن را به سمت بالا بکشید تا برای او ارسال شود.

اپلیکیشن Threads اینستاگرام

این برنامه دارای یک صندوق ورودی مستقل برای افرادیست که در داخل لیست Close Friends اینستاگرام شما قرار دارند. این می‌تواند یک فضای کاملا مجزا از دایرکت‌های اینستاگرام را در اختیار شما قرار دهد٬ زیرا شما می‌توانید در اینجا یک صندوق ورودی مستقل از پیام‌های ارسالی و دریافتی بین خود و دوستان صمیمی خود را ببینید. هرچند شما همچنان می‌توانید از طریق اپلیکیشن اصلی اینستاگرام نیز برای ارسال و دریافت پیام با دوستانتان استفاده کنید٬ اما Threads نیز می‌تواند یک فضایی جداگانه برای این کار را در اختیار شما قرار دهد.

اپلیکیشن Threads اینستاگرام

این اپلیکیشن همچنین شامل قابلیتی به نام “Status” است که چیزی شبیه به “About” در واتس اپ است و به دوستانتان اجازه می‌دهد وضعیت کنونی خودشان را با استفاده از اموجی‌های مختلف توصیف کنند. و اگر فرصت ندارید تا مدام وضعیت خودتان را به‌روز کنید٬ یک حالت به نام “Auto Status” وجود دارد که به صورت خودکار اموجی‌ها را هوشمندانه تغییر می‌دهد. به طور مثال اگر در یک کافه هستید٬ اپلیکیشن با استفاده از لوکیشین گوشی شما متوجه آن می‌شود و عبارت At a Cafe را همراه با اموجی قهوه در بخش وضعیت قرار می‌دهد. یا به طور مثال اگر گوشی شما از شارژ باتری کمی برخوردار است٬ اپلیکیشن وضعیت شما را به Low battery همراه با اموجی باتری تغییر می‌دهد.

اپلیکیشن Threads اینستاگرام

فیسبوک٬ صاحب اینستاگرام می‌گوید که اطلاعات موقعیت جغرافیایی کاربران که توسط اپلیکیشن Threads به سرورها ارسال می‌شود٬ در آنجا ذخیره نمی‌شود؛ بلکه در خود دیوایس شما ذخیره خواهند شد و اگر اپلیکیشن را پاک کنید٬ آن‌ها نیز حذف می‌شوند. این برنامه هم اکنون در دو نسخه‌ی اندرویدی و آی او اسی عرضه شده است که می‌توانید در زیر آن را برای گوشی خود دریافت کنید.

دانلود اپلیکیشن Threads

نسخه اندروید | نسخه آی او اس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چندان کاربردی نیست

  2. این دیگه چیه😐