تیبا 2 پلاس

تصاویر جدید تیبا 2 پلاس از آپشن‌های جدید این هاچ بک سایپا خبر می‌دهد

تیبا 2 پلاس اخیرا توسط سایپا بدون معرفی رسمی در طرح‌های پیش فروش به مشتریان عرضه شد. از رو قصد داریم شما را با مشخصات و آپشن‌های این خودرو هاچ بک آشنا کنیم.

گروه خودروسازی سایپا در شرایطی طرح‌های پیش فروش جدید محصولات خود را آغاز کرد که در لیست محصولات این گروه خودروسازی شاهد خودروهای جدیدی چون تیبا 2 پلاس بوده‌ایم. اما سایپا این خودرو را به مشتریان خود معرفی نکرده است و مشتریان می‌بایست خودشان به دنبال مشخصات آن باشند. بر اساس تصاویری که از این خودرو منتشر شده، این خودرو همان نسخه قدیمی تیبا هاچ بک محسوب می‌شود، اما حالا سایپا آن را به صورت آپشنال به مشتریان عرضه می‌کند.

طبق تصاویری که در ادامه آنها را مشاهده می‌کنید، در این خودرو آپشن‌های جدیدی چون صندلی‌های چرم و کفپوش قالبی فابریک، مانیتور داخلی، دیفیوزر سپرهای عقب و جلو، روف ریل، سنسور دنده عقب و رینگ اسپرت دیده می‌شود. همچنین بر روی در این خودرو برچسب کراس مشاهده می‌شود و دور جلوپنجره نیز به طرح استیل تجهیز شده است.

تصاویر تیبا 2 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. سلام هنوز ماشین خوب سوار نشدید که میگید محصول سایپا خوبه همش اشغاله طبل تو خالی هست ملت ساده هم گول ظاهر می خورن

  2. آت و آشغال های کویک رو چسبوند رو این شده آپشن

    الان این آشغال رو بالای 60 میلیون به مردم می ندازن که اصلا قیمتش مهم نیست اونجاش مهمه که سایت سایپا جواب گوی هجوم مردم برای خرید این آشغال نیست

  3. کو این آپشن ها؟ یه استیل و یه تیکه پلاستیک شد اپشن ؟

  4. مبارک خریداراش باشه.نسبت به قبل بهتر شده.من که به شخص خیلی تیبا دو رو دوست دارم.

  5. فرق آنچنانی نداره !!