ثبت نام خودرو

مافیا در ثبت نام خودرو از ربات استفاده می‌کند!

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع مجلس اعلام کرد مافیا برای ثبت نام خودرو در سایت‌های فروش خودروسازان از ربات استفاده می‌کند و به همین دلیل باید نهادهای نظارتی و امنیتی به این موضوع ورود کنند.

سیدجواد حسینی کیا، عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که بسیاری از مردم ثبت نام‌های اینترنتی خودروسازان را صوری می‌دانند عنوان کرد اتفاقا اخیرا این موضوع را مورد بررسی قرار داده‌ایم که به صورت غیر رسمی اعلام شد مافیای خودرو از ربات برای ثبت نام در سامانه‌های فروش خودروسازان داخلی استفاده می‌کنند.

جزئیات استفاده مافیا از ربات در ثبت نام خودرو

این عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه بیان کرد بر اساس خبرهای غیر رسمی که به این کمیسیون اعلام شده است، هنگامی که سامانه خرید خودرو به مدت 1 تا 2 ثانیه فعال می‌شود، هزاران نفر برای خرید منتظر هستند، اما متاسفانه مافیای خودرو با استفاده از روش‌های غیر قانونی و استفاده از ربات بسیاری از خودروها را برای خود ثبت نام می‌کنند. وی افزود مصرف‌کنندگان واقعی که می‌خواهند مراحل ثبت نام را انجام دهند، از این اقدام خودروسازان به دلیل تکمیل ظرفیت طرح فروش ظرف چند دقیقه بسیار ناراضی هستند.

سید جواد حسینی کیا در ادامه عنوان کرد با توجه به اظهاراتی که مردم برای مشکل ثبت نام مطرح کرده بودند، ما نیز مدارک ثبت نام و شرایط لازم را فراهم کردیم تا این موضوع را رسیدگی کنیم، اما با گذشت چند مرحله متوجه شدیم که به یک‌باره سایت‌های فروش خودرو اعلام تکمیل ظرفیت می‌کنند. از این رو وزارت صنعت و نهادهای نظارتی می‌بایست بر روی موضوع استفاده از ربات توسط مافیای خودرو نظارت انجام دهند. این عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان خاطرنشان کرد می‌بایست نهادهای امنیتی نیز به این موضوع ورود کنند و همچنین این یک تذکر جدی به وزارت صنعت و دستگاه‌های امنیتی محسوب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. مافیا ها شهروندارو میبازونن.. شهروندا باید با اتحاد و استفاده از اسنایپر مافیا رو از بازی بیرون بندازن اونوقت برنده مشین

  2. بات و ربات بهانه است
    از کارخانه تا فروشگاه، یک باند باهم ساخت و پاخت کرده‌اند
    اقتصاد مریض محصول بشر مریضتر است
    یعنی اگر بین تولیدگر و مصرف‌کننده، واسطه نباشد، نمیشود؟
    اگر حقوق‌بگیر بیچاره، کالا را دوبله سوبله نخرد، چه میشود؟
    دولتی که زورش به مافیای زر و زور و تزویر نرسد، ناگزیر زورش به قشر خاکی میرسد
    چرا پولهای بادآورده را مجبور به تولید (فرش، دامداری و کشاورزی) نمیکنی؟
    از چه میترسی؟ از فرار سرمایه؟
    اگر قرارست سرمایه‌دار خون ملّت را بمکد، همان بهتر که گورش را گم کند
    نترس! تعقیبش کنی، چوبش هم بزنی، زالو جایی نمیرود
    چون هیچ جای دنیا عمراً نمیتواند خردۀ این ادا را بدهد
    بهانۀ دیگرت تعطیلی کارخانه و از کار افتادن کارگر است
    اگر راستی به فکر کارگری، دستمزدش را با مخارجش تطبیق ده
    نه اینکه افسار سرمایه‌دار وامپیر را رها کنی

  3. اره واقعا و الا من هرکاری میکردم سایت باز نمیشد