تیبا صندوق دار آپشنال

فروش تیبا صندوق دار آپشنال آغاز شد؛ نگاهی به امکانات محصول جدید سایپا

تیبا صندوق دار آپشنال از روز سه شنبه 8 بهمن 98 پیش فروش می‌شود. در ادامه نگاهی به مشخصات، امکانات و ویژگی‌های محصول جدید سایپا می‌اندازیم.

شرکت خودروسازی سایپا شرایط فروش تیبا صندوق دار آپشنال را اعلام کرد و بر اساس آن، محصول جدید این شرکت از روز سه شنبه 8 بهمن 98 به مشتریان عرضه می‌شود. تیبا آپشنال، نسخه جدید این سدان اقتصادی سایپا است که به مناسبت دهه فجر از ساعت 10 صبح 8 بهمن 98 از طریق وبسایت فروش اینترنتی سایپا پیش فروش شده است. برای ثبت نام این خودرو جدید باید مبلغ 28 میلیون و 700 هزار تومان را به عنوان پیش پرداخت بپردازید. بنابراین، تیبا آپشنال نسبت به مدل ساده این خودرو، 6 میلیون تومان پیش پرداخت بیشتری نیاز دارد و احتمالا قیمت نهایی آن حدود 10 میلیون تومان بیشتر خواهد بود.

مشخصات و امکانات تیبا صندوق دار آپشنال

تیبا صندوق دار آپشنال از نظر فنی تفاوتی با مدل‌های قبلی ندارد و به همان پیشرانه 1.5 لیتری 8 سوپاپ با قدرت 87 اسب بخار و گشتاور 128 نیوتن‌متر و همچنین گیربکس 5 سرعته دستی مجهز شده است. اما این خودروی جدید از نظر امکانات رفاهی و برخی جزئیات ظاهری در سطح بالاتری نسبت به مدل ساده قرار گرفته است.

نمایشگر لمسی، بلوتوث، رهیاب ماهواره‌ای، پخش یو اس بی و DVD و AUX، دوربین و سنسور پارک عقب، سیستم ضد سرقت جدید، آینه‌های برقی، شیشه‌های جلو و عقب برقی، تریم داخلی چرم مصنوعی، جلوپنجره کرومی، کف پایی سه بعدی، رینگ آلومینیومی تراش خورده و زیرسپرهای جدید از جمله امکانات تیبا آپشنال محسوب می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. این بی عرضه ها همین آشغال رو هم نمینونن تحویل بدهند قرار بود خرداد 98 که دعوت نامه اومد و تکمیل وجه کردیم دو ماه بعد تیبا صندوق دار تحویل داده شود ولی هنوز تحویل خبری نیست وقتی تعهدات خودشون را به راحتی زیر پا میگذارند چرا دوباره پیش فروش میکنند چرا کسی نیست روی این مسایل زوم کنه؟؟

  2. دیگه فاتحه سایپا و ایرانخودرو خوندس کسی آشغال بخر نیست