کنفرانس توسعه دهندگان بازی سال 2020

کنفرانس توسعه دهندگان بازی سال 2020 به شدت تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفت

کنفرانس توسعه دهندگان بازی سال 2020 تحت تاثیر ویروس کرونا در حال از دست دادن شرکت‌کنندگان اصلی، یکی پس از دیگری است. بعد از فیس بوک و سونی نوبت به انصراف Kojima Productions رسید.

در پی شبوع ویروس کرونا، کنفرانس توسعه دهندگان بازی سال 2020 (GDC –>Game Developers Conference) یکی دیگر از شرکت‌کنندگان مهم خود را از دست داد؛ شرکت Kojima Productions چند روز پیش اعلام کرد در رویداد نام برده شرکت نخواهد کرد. پیش از این شرکت‌های سونی و فیس بوک از شرکت در کنفرانس سال جاری انصراف داده بودند. دلیل آن‌ها نیز شیوع کروناویروس جدید بوده است.

Kojima Productions به وسیله انتشار یک توئیت از تصمیمش برای کناره‌گیری از حضور در GDC سال جاری خبر داد. این شرکت لغو حضورش در رویداد GDC 2020 را تصمیمی دشوار خطاب کرد، اما در هر صورت، نگرانی‌ها درباره شیوع ویروس جدید آن‌ها را به این کار مجبور کرده است.

کنفرانس توسعه دهندگان بازی سال 2020

از آن جایی که بازی Death Stranding تقریبا جدید محسوب می‌شود، انتظار نداشتیم شرکت Kojima Productions در صورت حضور در رویداد، محصول دیگری برای عرضه داشته باشد. قرار بود در جریان کنفرانس مخصوص توسعه دهندگان بازی در سال جاری، هر دو شرکت Hideo Kojima و Eric Johnson رویدادهایی مجزا برگزار کنند،‌ اما حضور هر دو کنسل شد.

GDC تنها رویدادی نیست که به شدت تحت تاثیر ویروس کرونای جدید قرار گرفته است. به عنوان نمونه، رویداد MWC 2020 به دلیل ترس از شیوع ویروس کرونا لغو شد. در حالی که مسئولان برگزاری کنگره جهانی موبایل با وجود انصراف چند شرکت از حضور در آن، اعلام کردند همه چیز طبق برنامه پیش خواهد رفت، اما افزایش تعداد شرکت‌های انصراف‌دهنده از MWC آن‌ها را به لغو کنفرانس وادار کرد.

کنفرانس توسعه دهندگان بازی سال 2020 طبق برنامه برگزار می‌شود

ممکن است برای GDC 2020 نیز چنین اتفاقی رخ بدهد. اگر شرکت‌های بیشتری از حضور در این کنفرانس خودداری کنند، کنسل کردن آن منطقی‌تر خواهد بود. مسئولان برگزاری دو رویداد PAX East و GDC در حال حاضر به برگزاری کنفرانس‌ها طبق برنامه تاکید می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. الموت لأمریکا DOWN WITH usa مرگ بر امریکا

    جَبین گِره مکن ز هر بدی که پیش آید * کز این مقوله تو یک روی سکّه میخوانی
    به روی دیگـر آن نعـمتی نوشته خدای * کـه شـکـرکـردنِ آن تا به حـشـر نـتـوانی
    رویِ خوب کرونا: کاهش لهو و لغو بازی و سرگرمی، و افزایش تحقیق و تأمل و یادگیری است، إن‌شاءالله