طراحی کامل گلکسی نوت 20 سامسونگ

طراحی کامل گلکسی نوت 20 سامسونگ را در این رندرها ببینید

طراحی کامل گلکسی نوت 20 سامسونگ – Samsung Galaxy Note 20 در رندرهای تازه‌ای دیده می‌شود. برخی از مشخصات فنی این گوشی نیز فاش شده است.

اخیراً شاهد درز برخی از مشخصات فنی اعضای خانواده گلکسی نوت 20 سامسونگ به بیرون بودیم. علاوه بر این جزئیاتی از طراحی ماژول دوربین آن نیز فاش شده بود. بر اساس این اطلاعات دریافت شده، طراحان اقدام به طراحی رندرهای 3 بعدی کرده‌‌اند که می‌تواند نمایانگر طراحی کامل گلکسی نوت 20 سامسونگ در دو مدل رنگین کمانی و خاکستری باشد.

منابع عنوان کرده‌اند که تفاوت بین این دیوایس با نسل گذشته‌ی آن شامل یک حفره‌ی کوچکتر برای دوربین سلفی روی نمایشگر، فریم‌های باریک‌تر و چینش جدیدی برای کلیدهای کناری است. ما عادت داشتیم این دکمه‌ها را در سمت چپ فریم گوشی ببینیم، اما اکنون آن‌ها به سمت راست رفته‌اند. همچنین اگر برنامه‌های سامسونگ به خاطر شیوع کروناویروس تغییر نکرده باشد، ما می‌توانیم ماه آگوست امسال با گوشی‌های سری Note 20 ملاقات کنیم.

طراحی کامل گلکسی نوت 20 سامسونگ

اما در کنار این‌ها، رندر جدید دیگری از دستگاه توسط Pigtou‌ و xleaks7 منتشر شده است. این تصاویر جدید نمای بسیار جذابی از گوشی نمایان شده است. ابعاد این دستگاه چیزی در حدود 161.8 در 75.3 در 8.5 میلی‌متر عنوان شده که ضخامت نیم میلی‌متر بیشتر نسبت به نوت 10 را تأیید می‌کند. اندازه‌ی نمایشگر آن نیز 6.7 اینچی خواهد بود. نمایشگری که در دور حفره‌ی دوربین سلفی گوشی کشیده شده است، دارای سطح صاف، بدون لبه‌های منحنی است. اما در پشت ما یک سطح آینه‌ای با لبه‌هایی انحنا پیدا کرده به سمت داخل را می‌بینیم.

ماژول دوربین مستطیلی‌شکل این گوشی،‌ وجه شباهت زیاد دو گوشی نوت 20 و اس 20 اولترا است. در پایین قاب نیز یک اسپیکر، درگاه USB تایپ C و محل نگهداری از قلم S Pen دیده می‌شود. در حال حاضر برخی اطلاعات از گوشی Galaxy Note 20 وجود دارد،‌ اما همگی نمی‌توانند باعث خوشحالی طرفداران شوند. زیرا ظرفیت باتری پیش‌بینی شده‌ی این گوشی کمتر از آنچیزیست که انتظار می‌رفت. گفته می‌شود ظرفیت باتری این گوشی نسبت به گلکسی اس 20 اولترا کمتر است.

این اطلاعات به یک باتری با ظرفیتی در حدود 4،000 میلی‌آمپر ساعتی در نسخه معمولی نوت 20 و یک باتری 4،500 میلی‌آمپر ساعتی در گلکسی نوت 20 پلاس اشاره دارند. این درحالیست که اس 20 اولترا به یک باتری 5،000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز است. نوت 10 پلاس به یک باتری 4،300 میلی‌آمپر ساعتی مجهز بود. حال نسل جدید آن که به نمایشگر نسبتاً بزرگ‌تری مجهز است، با 200 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت باتری بیشتر عرضه خواهد شد. آیا این می‌تواند باعث افزایش عمر باتری گوشی نیز شود؟