Enduro ایسر

لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌های مستحکم سری Enduro ایسر معرفی شدند

سری دستگاه‌های مستحکم Enduro ایسر با معرفی چندین محصول از جمله لپ‌تاپ و تبلت، به صورت رسمی معرفی شد.

ایسر به تازگی از لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های دسکتاپ مخصوص بازی جدید سری Predtor رونمایی کرده است؛ اما این شرکت نگاهی به کاربران پرمشغله و علاقه‌مندان به سفر نیز داشته است. سری Enduro ایسر با تمرکز بر چنین کاربرانی معرفی شده است که اکنون شامل دو لپ‌تاپ و دو تبلت می‌شود اما قطعاً در آینده‌ی نزدیک شاهد افزوده شدن محصولات بیشتری به آن، خواهیم بود.

لپ‌تاپ ایسر Enduro N7

N7 از نمایشگر ۱۴ اینچی و بدنه‌ی ضدضربه و تقویت شده بهره می‌برد که استاندارد نظامی MIL-810G و IP65 را برای آن، به همراه داشته است. استانداردهای مذکور نشان می‌دهند که دستگاه می‌تواند در شرایط سخت دوام بیاورد و در مقابل گرد و غبار و آب نیز مقاوم است. باتری دستگاه نیز تا ۱۰ ساعت شارژدهی می‌کند و امکان تعویض آن نیز وجود دارد؛ قابلیتی که در بسیاری از لپتاپ‌های معمول امروزی دیده نمی‌شود. یک باتری یدکی داخلی نیز موجب می‌شود تا در هنگام تعویض باتری اصلی، دستگاه همچنان به کار خود ادامه دهد.

لپ‌تاپ ایسر Enudro N7

صفحه نمایش فول اچ‌دی دستگاه می‌تواند تا ۷۰۰ نیت روشنایی را تامین کند که برای استفاده در محیط آزاد می‌تواند بسیار مفید باشد. اما در قلب بدنه‌ی مستحکم Enduro N7، پردازنده‌ی سری Core i5 نسل هشتم اینتل قرار گرفته است. همچنین ایسر ماژول Trustet Platform 2.0 و حسگر اثر انگشت را نیز برای بهره‌گیری از قابلیت‌های ویندوز هلو، به محصول خود اضافه کرده است. امکان استفاده از نرم‌افزار AEMS نیز در این دستگاه وجود دارد که به کمک آن می‌توان کنترل از راه دور، غیرفعال سازی درگاه‌ها و برنامه‌ریزی میانبر برای کلیدها را انجام داد.

لپ‌تاپ ایسر Enduro N3

N3 از استحکام کمتری نسبت به برادر خود بهره می‌برد، اما حمل و نقل آن آسان‌تر است؛ البته همچنان توانسته گواهی‌های MIL-810G و IP53 را کسب کند. بدنه‌ی دستگاه حدود ۲.۴ سانتی‌متر ضخامت دارد و وزن آن تنها کمی بیشتر از ۲ کیلوگرم است. لبه‌های محصول نیز برای کاهش صدمات ناشی از ضربه، تقویت شده است. نمایشگر دستگاه از پوشش محافظ گوریلا گلس بهره می‌برد و فن Aquafan آن در مقابل آب مقاوم است.

لپ‌تاپ ایسر Enduro N3

اما در درون لپ‌تاپ، پردازنده‌ی سری Core i7 نسل دهم اینتل همراه با ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع DDR4 و کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس MX230 به صورت اختیاری، قرار گرفته است. حافظه‌ی داخلی دستگاه نیز در پیشرفته‌ترین پیکربندی به ۵۱۲ گیگابایت از نوع PCIe 3 NVMe SSD می‌رسد. سازنده ادعا دارد که باتری دستگاه می‌تواند تا ۱۳ ساعت شارژدهی کند. در نهایت عرضه‌ی آن از اواسط مرداد یا اوایل شهریور (آگوست) با قیمت پایه‌ی ۸۹۹ دلار در ایالات متحده شروع خواهد شد.

تبلت ایسر Enduro T1

ایسر تنها به معرفی لپ‌تاپ‌ها برای سری Enduro بسنده نکرده است و تبلت‌هایی از جمله T1 را برای کاربرانی که نیاز به صفحه کلید دائمی ندارند نیز در نظر گرفته است. این محصول در دو اندازه‌ی مختلف و با دو سیستم‌عامل متفاوت عرضه می‌شود. Entire T1 از نمایشگر ۱۰.۱ اینچی لمسی و پردازنده‌ی سلرون اینتل بهره می‌گیرد که حافظه‌ی داخلی آن از نوع eMMC با ظرفیت ۶۴ گیگابایت است. امکان استفاده از نمایشگر دستگاه حتی با دستکش نیز وجود دارد و توانسته است گواهی‌های MIL-810G و IP54 را دریافت کند. صفحه‌کلید خارجی نیز به صورت اختیاری در دسترس خریداران قرار خواهد داشت.

تبلت ایسر Enduro T1

اما نسخه‌ی کوچک‌تر، Enduro T1 نام دارد که از نمایشگر ۸ اینچی و سیستم‌عامل اندروید بهره می‌برد اما همانند برادر خود از استانداردهای MIL-810G و IP54 پشتیبانی می‌کند. قابلیت ساخت میانبرهای شخصی برای کلیدهای دستگاه نیز در این محصول وجود دارد.

تبلت ایسر Enduro T5

اما آخرین محصول از خانواده‌ی Enduro، تبلت T5 نام دارد که از نمایشگر ۱۰ اینچی و ویندوز ۱۰ در کنار پردازنده‌ی سری Core m3 نسل هفتم اینتل بهره می‌برد. همانند دیگر محصولات این خانواده از استانداردهای MIL-810G و IP65 بهره می‌برد و قابلیت‌های بسیاری برای استفاده‌ی آسان‌تر، روی آن تعبیه شده است که شامل نگهدارنده‌ی خودرو و بخش‌های مخصوص برای قرارگیری راحت‌تر در دست است. باتری دستگاه نیز می‌تواند تا ۱۰ ساعت شارژدهی کند و امکان تعویض آن نیز وجود دارد.

تبلت ایسر Enduro T5

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*