فاو بسترن بی 70 معرفی شد؛ خودرو چینی با الگوبرداری از طراحی کادیلاک

فاو بسترن بی 70 – FAW Besturn B70 در حالی معرفی شد که ظاهر آن به محصولات جدید کادیلاک شباهت زیادی دارد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو چینی آشنا می‌شویم.

فاو بسترن بی 70 به عنوان سدان جدید گروه خودروسازی فاو چین معرفی شد؛ خودرویی که در نگاه اولیه به ظاهر آن شاهد شباهت‌های زیادی با سبک طراحی محصولات کادیلاک نظیر مدل CT5 هستیم. این سدان چینی توسط شرکت بسترن اتومبیل، یکی از زیرمجموعه‌های گروه فاو چین تولید و معرفی شده است.

مشخصات فاو بسترن بی 70

فاو بسترن بی 70

فاو بسترن B70 را باید یک خودرو جذاب دانست. در نمای جلو این خودرو شاهد چراغ‌هایی به شکل Y هستیم که به مدل‌های فعلی محصولات کادیلاک شباهت زیادی دارد. به طور کلی جلوپنجره پهن و بزرگ این خودرو در کنار چراغ‌هایی Y شکل نمای جذابی را ایجاد کرده‌اند. دستگیر‌ه‌های درهای این خودرو همسطح با بدنه خودرو بوده و طراحان برای چرخ‌ها نیز رینگ‌های 19 اینچی چندپره نقره‌ای را در نظر گرفتند.

فاو بسترن بی 70

در عقب این سدان چینی نیز شاهد چراغ‌هایی به شکل L هستیم که یک نوار آنها را به یکدیگر متصل کرده است. سانروف بزرگ و لوگو بزرگ Besturn روی صندوق عقب از سایر بخش‌های برجسته این خودرو محسوب می‌شوند.

فاو بسترن بی 70

طول بسترن بی 70 حدود 4810 میلی‌متر، عرض آن 1840 میلی‌متر و ارتفاع آن نیز 1455 میلی‌متر است. فاصله بین دو محور این خودرو نیز 2800 میلی‌متر اعلام شده است.

فاو بسترن بی 70

یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرت تولیدی 169 اسب بخار وظیفه تامین نیروی این خودرو چینی را بر عهده دارد. خودروسازان چینی همواره در تولید محصولات خود از محصولات شرکت‌های اروپایی و آمریکایی الگو می‌گیرند و شباهت زیاد این سدان با محصولات فعلی کادیلاک نظیر مدل CT5 عجیب به نظر نمی‌رسد.