آنر تبلت 6 و آنر تبلت ایکس 6

آنر تبلت 6 و آنر تبلت ایکس 6 با قیمت زیر 200 دلاری رونمایی شدند

آنر تبلت 6 و آنر ایکس 6 – Honor Tablet 6 & Honor Tablet X6 با نمایشگر بزرگ فول اچ دی و پشتیبانی از قلم هوشمند معرفی شدند.

شرکت آنر امروز از جدیدترین تبلت‌های خود پرده برداری کرد. دو تبلت ارزان قیمت آنر تبلت 6 و تبلت ایکس 6 از مشخصات فنی یکسانی برخوردارند، اما فقط کمی در اندازه نمایشگر و ابعاد کلی با یکدیگر متفاوت هستند. قیمت پایه این دو تبلت 157 دلار است و پیش‌فروش آن نیز از همین امروز آغاز می‌شود. هر دو مدل به نمایشگرهایی از نوع LCD، اندروید 10، باتری 5،100 میلی‌آمپر ساعتی و تراشه‌ی Kirin 710A مجهز خواهند بود.

همانطور که گفته شد، تفاوت اصلی آن‌ها در ابعاد نمایشگرهایشان است. جایی که مدل معمولی Honor Tablet 6 به یک پنل 10.1 اینچی Full HD پلاس مجهز است، در حالی که مدل Honor Tablet X6 از یک پنل 9.7 اینچی با رزولوشنی مشابه بهره می‌برد.

آنر تبلت 6 و آنر تبلت ایکس 6

در جلوی این دو تبلت دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است، در حالی که پشت قاب آن‌ها می‌توان یک دوربین تک لنزی 5 مگاپیکسلی را یافت. تبلت‌های جدید آنر به اسپیکرهای دوگانه مجهز هستند که می‌توانند تجربه‌ی صوتی مناسبی را ارائه کنند، در حالی که یک باتری 5،100 میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ی تأمین انرژی دیوایس را بر عهده دارد و از طریق درگاه مدرن USB-C شارژ می‌شود. سازنده جزئیات سرعت شارژ آن را ارائه نکرده است.

این تبلت‌های ارزان با استفاده از رابط کاربری Magic UI 3.1 می‌توانند امکان چشیدن طعم اندروید 10 را به کاربران ارائه کنند. هر دو آن‌ها از قلم هوشمند Honor Magic-Pencil نیز پشتیبانی می‌کنند و به صورت پیشفرض اپلیکیشن‌های آموزشی هواوی نیز روی آن‌ها نصب است.

قیمت آنر تبلت 6

Honor Tablet 6 در دو نسخه Wi-Fi و LTE عرضه خواهد شد. قیمت نسخه Wi-Fi‌ آن به همراه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی 185 دلار است، در حالی که نسخه LTE آن با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 271 دلار قیمت دارد.

قیمت آنر تبلت ایکس 6

نسخه Wi-Fi تبلت Honor Tablet X6 نیز با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی 157 دلار قیمت دارد، در حالی که نسخه LTE آن با همین پیکربندی حافظه، با قیمت 171 دلاری عرضه خواهد شد.