زنبوک اس

ایسوس ذن بوک اس و ذن بوک فلیپ 13 با پردازنده نسل دهمی اینتل رونمایی شدند

ایسوس ذن بوک اس (ZenBook S) و ایسوس ذن بوک فیلپ 13 (ZenBook Flip 13) ساعاتی پیش با پردازنده نسل دهم اینتل رونمایی شدند. این محصولات از نظر ساخت و ویژگی متفاوت بوده اما از پردازنده یکسانی استفاده می‌کنند.

لپ‌تاپ‌های جدید ایسوس با نام‌های ذن بوک اس و زن بوک فلیپ 13 معرفی شدند. این محصولات به پردازنده نسل‌دهمی اینتل مجهز هستند و طی چند هفته‌ی پیش‌رو روانه بازار خواهند شد.

ایسوس ذن بوک اس (UX393)

ذن بوک اس ظاهر بسیار سنتی‌تری نسبت به زن بوک فلیپ 13 دارد چرا که در این مدل خبری از حرکت 360 درجه نمایشگر نیست. در حالی که مدل سال پیش از نمایشگری با نسبت تصویر 16:9 برخوردار بود، این شرکت مدل جدید را با صفحه نمایش لمسی 13.9 اینچی و نسبت تصویر 3:2 طراحی کرده که باعث می‌شود از لپ‌تاپ معلومی بلندتر به نظر برسد. نمایشگر این لپ‌تاپ وضوح 3300 در 2200 پیکسل دارد.

زنبوک اسحاشیه‌ی نمایشگر ذن بوک اس بسیار باریک است و گواهی PANTONE را دریافت کرده. با این وجود، باید دقت رنگ بسیار بالایی را از آن انتظار داشت. ایسوس اعلام کرد که ذن بوک اس می‌تواند 100 درصد فضای رنگی DCI-P3 و 133 درصد از فضای رنگی sRGB را پوشش دهد.

ایسوس ذن بوک اس به پردازنده نسل دهمی Core i7-1065G7  مجهز است و در قوی‌ترین کانفیگ خود حافظه ذخیره‌سازی 1 ترابایت و حافظه‌ی رم 16 گیگابایتی دارد. در این محصول، دو درگاه تاندربولت 3 وجود دارد که قابلیت انتقال اطلاعات با سرعت بالایی را فراهم می‌کند و می‌توان از طریق آن لپ‌تاپ را به مانیتور ثانویه متصل کرد. علاوه بر این، درگاه‌های تاندربولت امکان شارژ کردن باتری لپ‌تاپ را نیز فراهم می‌کند. از دیگر رابط‌های این لپ‌تاپ باید به درگاه تمام ‌اندازه HDMI، درگاه USB 3.2 Type-A و درگاه کارت حافظه MicroSD اشاره کرد.

ایسوس ذن بوک اس، جک هدفون 3.5 میلی‌متری ندارد اما ایسوس همراه با دستگاه، دانگل USB-C به جک هدفون قرار داده که مبدل دیجیتال به آنالوگ ESS دارد.

لپ‌تاپ جدید ایسوس از باتری 65 وات ساعتی استفاده می‌کند که با توجه به گفته‌ی سازنده، حداکثر تا 14 ساعت دوام می‌آورد. ذن بوک اس از فناوری شارژ سریع نیز برخوردار است که امکان شارژ صفر تا 60 درصد را تنها در 49 دقیقه فراهم می‌کند. باتری این لپ‌تاپ از طریق آداپتور 65 واتی داخل جعبه و آداپتورهای USB-C قابل شارژ است.

ایسوس ذن بوک اس هفته‌ی آینده قابل دسترس خواهد بود، هنوز قیمت‌نهایی این محصول اعلام نشده است.

ذن بوک فلیپ 13 (UX363)

زنبوک اسدیگر محصولی که ایسوس امروز معرفی کرد، زن بوک فلیپ 13 نام دارد. این محصول در دسته‎ی لپ‌تاپ‌های تبدیل‌شدنی قرار می‌گیرد. ذن بوک فلیپ نمایشگر ضعیف‌تری نسب به مدل اس دارد و به صفحه نمایش 13.3 اینچی فول اچ‌دی با نسبت تصویر 16:9 مجهز شده است. نکته‌ی قابل توجه در طراحی این لپ‌تاپ، وجود لولا 360 درجه است که به کاربر امکان می‌دهد در زوایای مختلفی از دیوایس استفاده کند.

در بالاترین نسخه از این لپ‌تاپ از پردازنده اینتل Core i7-1065G7 میزبانی می‌شود که 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی SSD برای آن در نظر گرفته شده است. مدل دیگری نیز برای این لپ‌تاپ ارائه می‌شود که از پردازنده i5-1035G1 و حافظه داخلی 512 گیگابایتی بهره‌مند است.

محصول ایسوس به باتری 67 وات‌ساعتی مجهز است که می‌تواند با یک بار شارژ کامل تا 16 ساعت شارژدهی داشته باشد. این لپ‌تاپ همچنین از قلم نیز پشتیبانی می‌کند. از درگاه‌های تعبیه شده برای آن می‌توان به USB 3.2 Gen 1 Type-A و درگاه HDMI اشاره کرد.

زنبوگ فلیپ 13 در نسخه‌ی پایه‌، 899.99 دلار قیمت‌گذاری شده است. هنوز تیکت قیمت برای قوی‌ترین کانفیگ این لپ‌تاپ اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*