هواوی FreeBuds Pro

با طراحی هواوی FreeBuds Pro و Watch GT2 Pro آشنا شوید

شرکت Huawei به زودی از چهار گجت پوشیدنی رونمایی خواهد کرد. ولی ستاره مراسم، هواوی FreeBuds Pro خواهد بود. به تازگی، تصاویری  هم منتشر شده‌اند که طراحی فری بادز پرو و واچ جی تی 2 پرو را بهتر نشان می‌دهند.

ایوان بلس با انتشار این رندر، طراحی جالب مستطیل شکل هواوی FreeBuds Pro را نمایان کرده است. اینجا رنگ نقره‌ای آن را می‌بینیم؛ اما تصویر واقعی این هدست کاملا بی سیم در رنگ سفید هم منتشر شده‌اند. پیش‌تر رندرهای مشکی رنگ گجت نیز بیرون آمده بودند؛ پس ظاهرا رنگ‌بندی متنوعی دارد.

هواوی FreeBuds Pro

به ادعای کمپانی چینی، قابلیت حذف نویز فعال در هواوی فری بادز پرو به گونه‌ای بهبود یافته که قابل تنظیم بر حسب محیط پیرامون است. این ایربادز از چیپست Kirin A1 استفاده و از بلوتوث 5.2 پشتیبانی می‌کند. شارژ باتری هر یک از بادها کفاف 3.5 ساعت پخش موسیقی مداوم را می‌دهد؛ ولی باتری کیس شارژ را هم نباید فراموش کنیم که قطعا بر این زمان، اضافه می‌کند.

هواوی فری بادز پرو

اما ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 2 پرو هم در راه است. تصویر زیر، نسخه‌ای از آن را با بند پلاستیکی نشان می‌دهد؛ هرچند که نسخه چرمی آن هم عرضه خواهد شد. البته یک اسمارت واچ دیگر را نیزدر مراسم روز دهم سپتامبر (20 شهریور) ملاقات خواهیم کرد.

هواوی واچ جی تی 2 پرو

دیگر گجت در معرض رونمایی، نسخه‌ای از هدست هواوی فری لیس پرو است. در نهایت باید به دو لپ تاپ جدید اشاره کنیم که در روز پنجشنبه به طور رسمی معرفی خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*