قیمت یواز پاتریوت

قیمت یواز پاتریوت در بازار ایران مشخص شد + مشخصات

قیمت یواز پاتریوت در بازار آزاد ایران مشخص شد. شرکت سروش دیزل مبنا سری اول شاسی بلند روسی UAZ Patriot را به مشتریان تحویل داد.

شرکت سروش دیزل مبنا مدتی است که خودروهای روسی یواز را به شکل SKD و CKD پلاس در کشور به تولید می‌رساند و طی هفته‌های اخیر نیز مراحل پیش فروش پیکاپ یواز و پاتریوت را به صورت رسمی آغاز کرده است. یکی از نمایندگی‌های سروش دیزل در همین راستا اعلام کرد در حال حاضر تحویل اولیه پاتریوت به برخی از مشتریان انجام شده است و طی روزهای آینده نیز فرایند شماره‌گذاری آنها انجام خواهد شد.

قیمت یواز پاتریوت در بازار ایران

با توجه به این که سری اولیه این خودرو به مشتریان عرضه شده است، صاحبان آن، قیمت بازار آزاد یواز پاتریوت را تعیین کردند. این شاسی بلند روسی که در ایران مونتاژ می‌شود اکنون در بازار تهران حدود 1 میلیارد تومان قیمت دارد. هرچند تا امروز برای محصول شرکت سروش دیزل مبنا معامله رسمی در بازار آزاد به ثبت نرسیده است.

گفتنی است برخی از نمایندگی‌های سروش دیزل مبنا خودرو یواز پاتریوت را به صورت پیش فروش با قیمتی بیش از 700 میلیون تومان و با موعد تحویل 180 روزه به بازار عرضه می‌کنند.

مشخصات یواز پاتریوت شرکت سروش دیزل

یواز پاتریوت

یواز پاتریوت در بازار ایران از یک موتور 2.5 لیتری 4 سیلندر بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 150 اسب بخار و گشتاور 235 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این موتور توسط گیربکس 5 سرعت دستی به چرخ‌های جلو و عقب منتقل می‌شود. البته بررسی‌ها نشان می‌دهد کد فنی موتور این خودرو در سایر بازارها با حجم 2.7 لیتری ثبت شده و عجیب به نظر می‌رسد که چرا این پیشرانه در بازار ایران با حجم 2.5 لیتری ثبت شده است. همچنین شرکت یواز اعلام کرده است نیم موتور پاترویت و گیربکس دستی به شرکت هیوندای تعلق دارد.

یواز پاتریوت

بر اساس تصاویری که از این شاسی بلند روسی منتشر شده است متوجه شده‌ایم که یواز پاتریوت در کارخانه سلفچگان سروش دیزل با امکاناتی چون تریم داخلی پارچه‌ای، رینگ آلومینیومی، قفل دیفرانسیل الکتریکی، تنظیم الکتریکی حالت انتقال قدرت، چراغ روشنایی روز، شیشه‌های عقب دودی، رکاب، ترمز دیسکی جلو و ترمز کاسه‌ای عقب، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی، دوربین عقب، سنسور پارک جلو و عقب، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، یخ زدای شیشه جلو، کنترل حرکت در سراشیبی، سیستم کنترل پایداری، کروز کنترل و محدودکننده سرعت، گرمکن فرمان، دو کیسه هوا و گرمکن صندلی‌های جلو و عقب به تولید می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. چی ب سر پولمون اومده خداااااا

  2. طرف کل ماشین رو ساخته میده 400 م، این واردمیکنه کرده 650، چجوری حساب می‌کنند دلار 40 تومنی؟

  3. پراید صد میلیونی از این ماشین ارزشمند تره . حداقل قطعاتش رو حتی از سوپرمارکت سر کوچه با قیمت خیلی زیاد میشه خرید …

  4. گل بود به سبزه نیز آراسته شد

  5. کجا بهتر از ایران 😁
    تکنولوژی 20 سال پیش اما قیمت به نرخ آینده 😂🤣

  6. چقدر بدترکیب و زشت !

  7. خدا لعنتتون کنه که کشور ثروتمند رو به برده‌ی روسیه تبدیل کردید
    واسه همچین اشغالی باید یک میلیارد پول بدیم؟؟ خدا اول تا اخرتون رو لعنت کنه

  8. چخبره ۱ میلیارد واسه این ماشین اصلا بدرد نمیخوره

  9. بنظرمن ک اصلا ماشین خوشگلی نیست و ۱ میلیارد نمی ارضه

  10. سلام. واقعا برای این اشغال جهان چندمی ۱ میلیارد. چقدر اخه پول ما بی ارزش شده که برای ماشینهایی که خودشان نگاهش نمیکنند وسوار نمی شوند اینقدر هزینه کنیم.
    واقعا اینهمه نخبه طراحی صنعتی داریم.