هنگچی 1

هنگچی 1 معرفی شد؛ با سدان لوکس تمام الکتریکی چینی آشنا شوید

هنگچی 1 – Hengchi 1 معرفی شد. این سدان لوکس تمام الکتریکی یکی از 6 محصول برقی شرکت چینی Evergrande است. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

هنگچی 1 به عنوان یکی از 6 محصول الکتریکی معرفی شده توسط شرکت چینی Evergrande محسوب می‌شود. شرکت Evergrande در ماه مارس سال 2019 اعلام کرد ظرف مدت 3 تا 5 سال آینده به یکی از بزرگ‌ترین و قدرتمندترین تولیدکنندگان خودروهای برقی تبدیل خواهد شد و سرانجام پس از 18 ماه این شرکت توانست نخستین خودرو الکتریکی خود را معرفی کند.

مشخصات هنگچی 1

هنگچی 1

نخستین محصول الکتریکی شرکت Evergrande با نام هنگچی یک معرفی شد که در واقع یک سدان لوکس کلاس D محسوب می‌شود. این خودرو توسط آندرس وارمینگ، طراح سابق شرکت‌های مینی، بورگوارد و بی ام و طراحی شده است. طبق اولین تصاویر انتشار یافته از این سدان لوکس، در نمای جلو پنجره سنتی وجود ندارد و شاهد چراغ‌های LED نازک جذابی هستیم. این خودرو چینی به دوربین‌های دیجیتالی به جای آینه‌های سنتی، رینگ‌های بزرگ و دستگیره‌های در پنهان مجهز است. این شرکت چینی قصد دارد نخستین محصول خود را از سال آینده به تولید انبوه برساند.

هنگچی 1

شرکت Evergrande در کنار معرفی سدان کلاس D خود از 5 خودرو دیگر با برند هنگچی نیز پرده برداشت که نام این خودروها به ترتیب هنگچی ۲، ۳، ۴، ۵ و ۶ خواهد بود. هنگچی ۲ یک سدان لوکس کلاس B، هنگچی ۳ یک شاسی بلند لوکس و بزرگ، هنگچی ۴ یک مینی ون 7 نفره بوده و هنگچی 5 و 6 نیز از نوع شاسی بلند خواهد بود.

هنگچی 1

در حال حاضر تصاویر و جزئیات کمی از این خودرو منتشر شده است و قرار است این شرکت به زودی جزئیات بیشتری را اعلام کند. گفتنی است شرکت Evergrande قصد دارد 1.556 میلیارد سهم را در بورس شانگهای عرضه کند که چنین اقدامی باعث افزایش ارزش آن به میزان 4.7 میلیارد دلار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*