آنر V40

رندر آنر V40 دوربین سلفی با دو لنز و بلندگوهای دوگانه را نشان می‌دهد

تصاویر رندر آنر V40 منتشر شد. این تصاویر نشان می‌دهند که گوشی آنر وی 40 دارای دو دوربین سلفی درون حفره‌ و بلندگوهای استریو خواهد بود.

شرکت آنر چند هفته دیگر سری آینده آنر وی 40 – Honor V40 را معرفی می‌کند. طبق جدیدترین رندر آنر V40 ، این سری از تلفن‌های هوشمند این شرکت برای دوربین سلفی از دو لنز به صورت حفره‌ای (هول پانچ) بهره می‌برد و همچنین برای بالاتر بردن کیفیت صدا به بلندگوهای دوگانه مجهز خواهد شد. علاوه براین، این دستگاه دارای صفحه نمایش بسیار خمیده ای است. حدس و گمان‌هایی وجود دارد که این گوشی با اندروید ۱۰ به همراه رابط کاربری  Magic UI 4 + HMS عرضه می‌گردد. از زمان فروش رسمی برند آنر، این شرکت هنوز تلفن هوشمند خود را عرضه نکرده است. قطع ارتباط این شرکت با هواوی باعث شده تا بتواند اجازه‌ی استفاده‌ی رایگان از فناوری اپ‌های آمریکایی را به دست آورد.

با توجه به گمانه زنی‌هایی که تاکنون انجام شده، به نظر می‌رسد که از زمان واگذاری این برند، سری آنر V40 اولین گوشی همراه باشد که این شرکت به بازار عرضه می‌کند. این دستگاه با شماره مدل (YOK-AN10) پیش از این در TENAA ظاهر شده است. اکنون، آنر V40 دارای تاییدیه‌ی Chinese 3C است. این تاییدیه نشان می‌دهد که این دستگاه از آداپتور شارژ سریع 66 وات (HW-110600C00) استفاده می‌کند. لازم به ذکر است که سری هواوی میت 40 – Mate40 و نوا 8 – nova 8 نیز از آداپتور HW-110600C00 استفاده می‌کنند. این شارژر در ژوئیه امسال تاییدیه گرفته و می‌تواند تا 66 وات قدرت شارژ را تأمین کند. سه مدل از سری آنر V40 در فروشگاه آنلاین جینگ دانگ مال (واقع در چین) موجود است و انتظار می‌رود ماه آینده به صورت رسمی عرضه شود.

بر اساس رندر آنر V40، این گوشی جدید آنر هنوز کاملاً شبیه سری هواوی نوا 8 است. این گوشی از صفحه نمایش ۶.۷۲ اینچی با رزولوشن فول اچ دی با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز استفاده بهره می‌برد. آنر V40 از شارژ سریع سیمی 6 وات و شارژ سریع بی سیم 40 وات پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی آن ۵۰ مگاپیکسل است که در یک ماژول سه گانه در پشت گوشی قرار دارد. نسخه‌ی پروی این مدل نیز دارای یک ماژول دوربین چهارگانه است. دوربین سلفی آن نیز دارای دو لنز شامل یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی و یک حسگر عمق میدان است.

سری آنر V40 از پردازنده‌های چندگانه استفاده می‌کند

در حال حاضر ، اطلاعات زیادی در مورد سری آنر V40 در دسترس نیست. با این حال، اگر اطلاعاتی که فعلا به بیرون نشت کرده درست باشد معلوم می‌شود که این شرکت در حال آماده سازی دستگاه جالبی است. با توجه به اطلاعاتی که در سایت Weibo ذکر شده، سری آنر V40 دارای چهار مدل خواهد بود. نکته‌ی جالب ماجرا اینجاست که این چهار مدل با چهار پردازنده‌ی پرچمدار مختلف از چهار سازنده‌ی متفاوت تولید می‌شوند. این اولین بار است که در یک سری واحد از چهار تراشه پرچمدار مختلف از سازندگان مختلف استفاده خواهد شد.

با توجه به اطلاعاتی که فاش شده، آنر V40 با پردازنده‌ی دامنسیتی 1000+SoC ارائه می‌گردد. علاوه بر این، مدل آنر V40 پرو از پردازنده‌ی اگزینوس 1080 سامسونگ استفاده می‌کند. ضمن این که مدل آنر V40 پرو پلاس از اسنپدراگون 888 کوالکام بهره می‌برد و آخرین مدل هم که آنر V40 کاممریتیو  ادیشن نام دارد با استفاده از پردازنده‌ی کرین 9000 هواوی تولید خواهد شد. البته این اطلاعات کاملا موثق نیستند و بهتر است برای اطمینان از درستی آن‌ها کمی منتظر بمانید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*