والپیپرهای رسمی گلکسی S21

والپیپرهای رسمی گلکسی S21 سامسونگ را دانلود کنید

چند هفته بیشتر به رونمایی از سری گلکسی اس 21 – Galaxy S21 باقی نمانده و حالا حتی والپیپرهای آن‌ها نیز در دسترس قرار گرفته‌اند. در ادامه می‌توانید والپیپرهای رسمی گلکسی S21 سامسونگ را دانلود کنید.

معمولا توسعه‌دهندگان، والپیپر گوشی‌ها را پس از معرفی رسمی آن‌ها از firmware استخراج می‌کنند و برای دانلود در دسترس کاربران قرار می‌دهند. ولی ظاهرا والپیپرهای رسمی سری گلکسی S21 توسط بررسی کنندگان گوشی‌ها به بیرون درز کرده؛ کسانی که قاعدتا با امضای توافق‌نامه رازداری، دستگاه‌ها را تست می‌کنند تا هرگونه مشکل احتمالی پیش از رونمایی، برطرف شود.

به هر حال، ادمین کانال Jimmy is Promo این والپیپرها را به اشتراک گذاشته است. علاوه بر یک دوجین والپیپر استاندارد، 4 تصویر برای DeX mode و 5 والپیپر متحرک نیز در این مجموعه قرار دارد.

دانلود والپیپرهای سری گلکسی اس 21

والپیپرهای رسمی گلکسی S21

مشخصات سامسونگ گلکسی S21 اولترا

حتما تاکنون رندرهای سری گلکسی اس 21 را دیده‌اید و با طراحی پرچمداران جدید سامسونگ آشنا شده‌اید. اما از مشخصات فنی آن‌ها نیز اطلاعات زیادی به بیرون درز کرده است؛ به ویژه مدل Ultra که گل سرسبد این سری است.

این گوشی با صفحه نمایش 6.8 اینچی Dynamic AMOLED و وضوح 3200 در 1440 پیکسل (+WQHD) توصیف شده است؛ یعنی تراکم 515 پیکسل در هر اینچ!

حتی ظاهرا روشنایی این پنل به 1600 نیت می‌رسد. نرخ ریفرش تطبیق‌پذیر 120 هرتز را هم باید جزو ویژگی‌های آن بدانیم.

گفته می‌شود با وجود پشتیبانی از S-Pen، شیاری برای قرار دادن قلم دیجیتال درون آن وجود ندارد. همچنین اس پن درون جعبه گوشی گذاشته نخواهد شد و باید جداگانه خریداری شود.

تراشه 5 نانومتری اگزینوس 2100 در این پرچمدار، با 12 گیگ رم و حداکثر 512 گیگ حافظه داخلی همراه خواهد بود. البته نسخه اسنپدراگون 888 دستگاه نیز در برخی بازارها عرضه خواهد شد.

درباره ارتقای دوربین گلکسی اس 21 اولترا نیز صحبت زیاد است. ظاهرا مشخصات اپتیک گوشی شامل یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی f/1.8 با لرزشگیر اپتیکال، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی با لنز f/2.2، یک دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و یک دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی دیگر با زوم اپتیکال 10 برابر می‌شود. البته نباید فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF)، فوکوس خودکار لیزری و فلاش LED را از قلم بیندازیم.

برای دوربین سلفی هم سنسور 40 مگاپیکسلی، لنز 25 میلی‌متری f/2.2 و فوکوس خودکار قابل انتظار است.

سیستم عامل پیش‌فرض گوشی، اندروید 11 در قالب One UI 3.1 خواهد بود. گفته می‌شود باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی مدل اولترا از طریق درگاه USB-C با سرعت 45 وات شارژ خواهد شد. البته این گوشی از شارژ سریع وایرلس هم پشتیبانی می‌کند.

انتظار می‌رود دستگاه با 228 گرم وزن و ابعاد 165.1 در 75.6 در 8.9 میلی‌متری، با قیمتی حدود 1400 یورو وارد بازارهای اروپایی بشود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*