بلک شارک 4 - Black Shark 4

گوشی گیمینگ بلک شارک 4 با سرعت شارژ ۱۲۰ وات معرفی شد

مدیر عامل شرکت بلک شارک اعلام کرد که گوشی گیمینگ بلک شارک 4 – Black Shark 4 با سرعت شارژ سریع ۱۲۰ واتی به زودی عرضه خواهد شد.

امروزه بسیاری از کاربران از گوشی‌های هوشمند خود برای تجربه بازی‌های مختلف مانند پابجی و کالاف دیوتی موبایل استفاده می‌کنند؛ تا حدی که این مورد حتی آنقدر جدی شده که انجمن‌های مختلفی برای گیمران پلتفرم موبایل تشکیل شده و مسابقات مهمی برای باریکنان آن برگزار می‌شود.

با این حال علاوه بر گوشی‌های پرچمدار مانند آیفون 12 و گلکسی اس و نوت 20، گجت‌هایی تحت عنوان گوشی گیمینگ وجود دارند که صرفا برای تجربه بازی ساخته شده و از این رو ویژگی‌های جالبی را برای رساندن قدرت اجرایی سیستم به بالاترین حد ممکن را دارند. با این حساب اگر از طرفداران این سری از گجت‌ها باشید، قطعا نام سری گوشی‌های بلک شارک را شنیده‌اید.

به گفته مدیر عامل بلک شارک در صفحه اجتماعی خود او، ظاهرا قرار است تا گجت Black Shark 4 به زودی در بازار عرضه شود و هنگام معرفی آن با پوستر زیر، اطلاعاتی از مشخصات فنی آن هم منتشر شده است.

بلک شارک 4 - Black Shark 4

بنا بر نوشته چینی روی این تصویر، بلک شارک 4 قرار است که از یک باتری ۴,۵۰۰ میلی‌آمپری بهره ببرد که همراه با یک شارژر ۱۲۰ واتی همراه دستگاه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین عدد ۱۵ مقابل این مشخصات، نشان می‌دهد که ظرفیت باتری این گجت تنها در کمتر از ۱۵ دقیقه پر خواهد شد!

البته این امر همچنان کمی عجیب است؛ چراکه هنگام عرضه گوشی شیائومی می 10 اولترا گفته شده بود که این گجت می‌تواند با شارژر ۱۲۰ واتی در کمتر از ۲۳ دقیقه شارژ شود، اما هنگام آزمایش سه دقیقه بر این میزان اضافه شده و شارژ پرچمدار شیائومی در ۲۶ دقیقه پر شد. با این وجود حال که Black Shark 4 هم قرار است تا از همان سرعت ۱۲۰ واتی بهره ببرد، جالب است ببنیم که چگونه این شرکت مدعی پر شدن ظرفیت ۴,۵۰۰ میلی‌آمپری گوشی در کمتر از ۱۵ دقیقه شده است. با این وجود دقت کنید که یکی از دلایل این ادعا می‌تواند مبنی بر سیستم خنک کننده به کار رفته داخل گوشی‌های گیمینگ باشد که خود باعث افزایش روند سرعت شارژ خواهد شد.

به هر حال در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره این گوشی در دسترس نیست، اما چنان که به نظر می‌رسد، پس از معرفی رسمی این دستگاه تنها چند ماه طول می‌کشد تا شاهد عرضه آن در بازارها، و شروع انجام تست‌های مختلف روی آن باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*