سری اف سامسونگ

اطلاعاتی از گوشی های سری اف سامسونگ منتشر شد

به تازگی اطلاعاتی از گوشی های سری اف سامسونگ منتشر شده و این احتمال وجود دارد که این اطلاعات منتشر شده مربوط به گوشی گلکسی اف 62 – Galaxy F62 باشد.

این جزئیات توسط غول تجارت الکترونیک هند یعنی Flipkart منتشر شده و گوشی جدید سری اف سامسونگ دارای دوربین چهار گانه (در پنل پشتی) است. این منبع یک صفحه تبلیغاتی برای گوشی جدید سامسونگ ساخته است که در آن می‌توانیم پنل پشتی دستگاه و صفحه نمایش آن را ببینیم، اما Flipkart هنوز نام این گوشی را اعلام نکرده است.

با توجه به شایعه‌های اخیر درباره این گوشی جدید به نظر می‌رسد که نام آن گلکسی اف 62 باشد، اما هنوز این موضوع تایید نشده و فعلا در حد یک شایعه باقی خواهد ماند. همچنین در تصویر زیر برچسب Full On را مشاهده می‌کنیم که سامسونگ از آن در ماه سپتامبر برای معرفی سری اف استفاده کرد.

سری اف سامسونگ

در صفحه Flipkart مشخصاتی از این گوشی وجود ندارد، اما در تصویر بالا می‌توانید مشاهده کنید که این گوشی دارای دوربین چهارگانه با ماژول (دوربین) مربعی شکل بوده که در گوشه بالا سمت قرار دارد. همچنین اگر به تصویر این گوشی بیشتر دقت کنید متوجه می‌شوید که دکه تنظیم صدا در سمت راست قرار گرفته و به نظر می‌رسد که حسگر اثر انگشت با دکمه پاور (زیر دکمه تنظیم صدا) ادغام شده است.

همانطور که مشاهده می‌کنید، صفحه نمایش این گوشی بدون بریدگی (ناچ) برای قسمت دوربین بوده و این احتمال وجود دارد که این گوشی اولین گوشی هوشمند سامسونگ باشد که از دوربین پاپ آپ استفاده می‌کنید.

این گوشی جدید از مجموعه گوشی های سری اف سامسونگ در لیست Flipkart Unique قرار گرفته و این بدان معنی است که به صورت انحصاری توسط Flipkart فروخته خواهد شد. گفته می‌شود که گوشی گلکسی اف 62 دارای نمایشگر AMOLED بوده و از حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش استفاده خواهد کرد، اما این شایعه با آنچه که در تصاویر بالا می‌بینیم، تفاوت دارد.

این منبع اعلام کرده است در 8 فوریه (20 بهمن) جزئیات بیشتری را درباره این گوشی منتشر خواهد کرد و این احتمال وجود دارد که این جزئیات درباره قیمت، سخت‌افزار و… گوشی گلکسی اف 62 خواهد بود.