گوشی موتو جی 100

رندرهای منتشر از گوشی موتو جی 100 موتورولا وجود نسخه S را تایید می‌کنند

به تازگی شایعه‌ای درباره وجود نسخه اس (S) در سری گوشی موتو جی 100 – Moto G100 منتشر شده و امروز با انتشار تصاویری از طراحی احتمال این دستگاه، این شایعه تایید شد.

در ماه گذشته یک گوشی هوشمند از شرکت موتورولا به نام Moto G100 در Geekbench مشاهده شد و همچنین شایعه‌های درباره مدل‌های این سری در اینترنت منتشر شد. با توجه به این شایعه‌ها احتمال وجود یک نسخه با نام اس (S) در این سری وجود دارد، لازم به ذکر است که برخی از کاربران بر این باورند که گوشی موتورولا جی 100 در واقع همان نسخه اس است که این کمپانی نام این گجت را تغییر داده است.

این دستگاه از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی برخوردار است و اگر بخواهیم به شایعه‌های منتشر شده درباره این گجت هوشمند اعتماد کنیم، گوشی موتو G100 موتورولا با دوربین فوق عریض (اولترا واید) 16 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

با توجه به رندرهای منتشر شده، صفحه نمایش این دستگاه دارای دو بریدگی برای قرار گرفتن دو لنز دوربین سلفی 16 و 8 مگاپیکسلی است و انتظار می‌رود که گوشی موتو جی 100 به یک نمایشگر 6.7 اینچی از نوع LCD با کیفیت Full HD مجهز شود.

با توجه به تصاویر منتشر شده از طراحی احتمالی این گجت، گوشی هوشمند شرکت موتورولا با رنگ‌های آبی و سفید (قابلیت تغییر رنگ بسته زاویه دید کاربر) وارد بازار جهانی خواهد شد. متاسفانه هنوز اطلاعات کاملی از این گجت دسترس نبوده و نمی‌توان سخت‌افزار، نرم‌افزار، تاریخ عرضه و… این دستگاه را حدس زد. ناگفته نماند شایعه‌های دیگری درباره قیمت گوشی موتو جی 100 وجود دارد که با توجه به آن‌ها این دستگاه در بازه قیمتی 400 تا 500 یورو (480 تا 600 دلار) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*