پیام دایرکت اینستاگرام

اینستاگرام مانع ارسال پیام دایرکت توسط بزرگسالان به نوجوانان می‌شود

اینستاگرام سعی دارد با ایجاد تغییراتی، پلتفرم خود را به محیطی امن‌تر برای کاربران کم سن و سال تبدیل کند. یکی از این تغییرات، محدودیت ارسال پیام دایرکت به آن‌هاست.

سیاست جدید اینستاگرام این است که مانع ارتباط بزرگسالان بیگانه با نوجوانان شود. از این رو، اگر یک کاربر بزرگسال بخواهد پیام دایرکت به نوجوانی بفرستند که او را فالو نمی‌کند، یک نوتیفیکیشن با این مضمون دریافت خواهد کرد: دایرکت زدن ممکن نیست.

اینستاگرام نوجوانان را نیز ترغیب می‌کند که اگر در حال حاضر با افراد بزرگسال در ارتباط هستند، احتیاط بیشتری در تعاملات خود به خرج دهند.

پیام دایرکت اینستاگرام

همچنین اگر بزرگسالی «رفتار بالقوه مشکوک» داشته باشد و به نوجوانان پیام دایرکت بدهد، اینستاگرام آن کاربران کم سن و سال را مطلع خواهد کرد. این حالت وقتی اتفاق می‌افتد که یک فرد بالغ، حجم زیادی از پیام یا درخواست دوستی را به افراد زیر 18 سال ارسال کند. در چنین مواقعی، گزینه‌های بلاک (block)، ریپورت (report) و محدود کردن (restrict) در دسترس خواهند بود.

هم‌اکنون این تغییرات در برخی از کشورها اجرایی شده‌اند؛ اما تا پایان سال جاری میلادی، سراسری خواهند شد. همچنین اینستاگرام وعده داده است که به زودی، ارتباط افراد دارای «رفتار بالقوه مشکوک» را با کاربران زیر سن قانونی، سخت‌تر خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*