خودرو لوکسژن U6

معرفی و مشخصات خودرو لوکسژن U6 + قیمت و تصاویر

بر اساس جدیدترین گزارش‌ها، تحویل خودرو لوکسژن U6 به حواله داران ام جی ۳۶۰ آغاز شده است و تعدادی از این خودرو به دست مشتریان رسیده است.

به تازگی شرکت آذویکو تعدادی از خودروی لوکسژن U6 را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. بر اساس گزارش‌های جدید مشخص شد که شرکت آذویکو تحویل خودرو U6 را به حواله‌داران ام جی ۳۶۰ آغاز کرده و به همین خاطر این خودرو تایوانی و مونتاژی در بازار آزاد قیمت‌گذاری شده است.

طبق گفته فروشندگان خودرو لوکسژن U6 ، این خودرو با قیمت حدود ۹۰۰ میلیون تومان و با مدل ۱۴۰۰ در اختیارشان قرار گرفته است. اکنون این افراد در تلاش هستند تا این کراس اوور مونتاژی را با قیمتی حدود ۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان تا ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در بازار آزاد بفروشند. از چند ماه پیش نیز مونتاژ نخستین محموله لوکسژن U6 انجام شده و تصاویر منتشر شده از خط تولید این شرکت مشخص می‌سازد که نمونه ۲۰۱۸ و قبل فیس لیفت این خودرو تایوانی وارد بازار ایران شده است. موتور این خودرو ۱.۸ لیتری توربو است که ۱۷۷ اسب بخار قدرت را با ۲۵۶ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و قدرت آن به وسیله یک جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک آیسین به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.

خودرو لوکسژن U6

امکانات خودرو لوکسژن U6

این خودرو دارای امکانات زیادی است که برای نمونه‌ای از آن‌ها می‌توان به دنده پشت فرمان، صندلی برقی راننده، شش کیسه هوا ۱۰ نقطه‌ای، استارت دکمه ای، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، گرم‌کن صندلی‌های جلو، در صندوق برقی، دوربین‌های دید عقاب (دوربین نقطه کور جانبی)، هدآپ دیسپلی، تهویه اتوماتیک، تریم داخلی چرم و سیستم کنترل پایداری الکتریکی اشاره کرد.

خودرو لوکسژن U6

قبل از شروع مونتاژ خودرو لوکسژن U6 و قیمت‌گذاری آن به وسیله شرکت آذویکو، شرکت آرمان موتور کویر برنامه عرضه محصولات این برند تایوانی – چینی را داشت و بعد از رسمی شدن ممنوعیت واردات خودرو، محصولات لوکسژن توسط طرف ایرانی به بازار کشور وارد نشد. اما پس از گذشت مدتی شرکت آذویکو خود را به عنوان نماینده لوکسژن در ایران معرفی نمود و در اواسط سال پیش تصاویر مرتبط با خط تولید این خودرو را به انتشار رساند.

باتوجه به حضور کم فروغ این خودرو و قیمت‌گذاری صورت گرفته در مقایسه با رقبای دیگر، احتمال به موفقیت رسیدن این کراس اوور بسیار کم است و از طرفی آذویکو هنوز نتوانسته بر اساس وعده‌های خود در سال ۹۹ رفتار کند و مشکل متقاضیان ناراضی و حواله‌داران ام جی ۳۶۰ را رفع نماید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*