قابلیت App Multiplier

با قابلیت App Multiplier هواوی دو پنجره از یک اپلیکیشن را در کنار هم باز کنید

قابلیت App Multiplier هواوی یک ویژگی کاربردی است که به کمک آن می‌توانید دو پنچره از یک اپلیکیشن را در کنار هم باز کنید. نکته جالب این قابلیت، پشتیبانی از برنامه های ایرانی است.

قابلیت App Multiplier یک ویژگی کاربردی از هواوی است که با استفاده از آن می‌توانید دو پنجره از یک برنامه را در کنار هم باز کنید. به عنوان مثال فرض کنید که در یک اپلیکیشن خرید آنلاین به لیست محصولات نگاه می‌کنید و می‌خواهید دو مورد از محصولات را در کنار هم مقایسه کنید. در حالت عادی مجبور می‌شوید مدام بین دو صفحه جابه‌جا شوید و از صفحه مربوطه و صفحه اصلی در گردش باشید. این مشکلی است که در بسیاری از دستگاه‌های هوشمند وجود دارد و راهکار خاصی نیز برای آن ارائه نشده بود، اما حالا با قابلیت App Multiplier هواوی می‌توانید دو صفحه از یک برنامه را در کنار هم باز کنید تا  راحت‌تر بتوانید مقایسه بین آنها را انجام دهید.

قابلیت App Multiplier

این قابلیت، یک راهکار خلاقانه در گوشی های تاشو و انعطاف پذیر و همچنین تبلت های هواوی است که این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا صفحه‌های مختلف از یک اپلیکیشن را در کنار هم باز و مشاهده کنند. با توجه به نمایشگر بزرگ تبلت یا گوشی های تاشو (در حالت باز شده) شما می‌توانید به خوبی دو پنجره را در کنار هم مشاهده کنید و استفاده بهینه‌ای از یک برنامه داشته باشید. اما برای استفاده و فعال‌سازی این قابلیت چه کاری باید انجام دهید؟

نحوه فعال کردن قابلیت App Multiplier

برای فعال کردن حالت App Multiplier در تبلت‌ها یا گوشی های هوشمند تاشوی هواوی، ابتدا به بخش تنظیمات یا Settings مراجعه کنید و سپس وارد گزینه Apps شوید. در این بخش گزینه App Multiplier را می‌بینید که در آن سیستم عامل دستگاه تمام اپلیکیشن‌هایی که از حالت App Multiplier یا دو پنجره‌ای پشتیبانی می‌کنند را به نمایش گذاشته است. حالا شما می‌توانید خیلی راحت این قابلیت را در اپلیکیشن‌های مربوطه فعال یا غیر فعال کنید. شما حتی در هنگام کار با اپلیکیشن نیز می‌توانید حالت App Multiplier را در آن فعال یا غیر فعال کنید و علاوه بر این، پس از فعال کردن این حالت نیز می‌توانید اندازه پنجره برای هر صفحه را تغییر بدهید.

قابلیت App Multiplier

در صورت فعال کردن قابلیت App Multiplier هواوی برای اپلیکیشن مورد نظر، وقتی برنامه را اجرا کنید می‌توانید روی یک صفحه داخلی در محیط نرم افزار ضربه بزنید تا به این ترتیب صفحه خانگی به سمت چپ نمایشگر منتقل شود و سپس صفحه جدید در سمت راست نمایشگر باز خواهد شد. به این ترتیب شما می‌توانید خیلی راحت در هنگام خرید آنلاین، محصولات مختلف را در دو پنجره با یکدیگر مقایسه کنید و خرید بهتر و راحت‌تری داشته باشید.

قابلیت App Multiplier

پشتیبانی از برنامه های ایرانی

خبر خوب و نکته جالب در مورد این قابلیت این است که اکنون تعدادی از بهترین و محبوب‌ترین نرم افزارهای ایرانی نیز از App Multiplier پشتیبانی می‌کنند. در حال حاضر چهار اپلیکیشن پرکاربرد و پرطرفدار ایرانی یعنی ایمالز، تخفیفان، فیلیمو و شیپور به لیست اپلیکیشن‌های پشتیبانی شده اضافه شده‌اند و شما می‌توانید در دستگاه هواوی خود از این قابلیت کاربردی استفاده کنید. برای استفاده App Multiplier در این نرم افزارهای ایرانی نیز فقط کافی است پس از نصب، به بخش اشاره شده در بالا مراجعه کنید و این قابلیت را برای آنها فعال کنید.

قابلیت App Multiplier

در پایان لازم است که به یک نکته اشاره کنیم؛ قابلیت App Multiplier هواوی در تبلت‌ها و گوشی های تاشوی این برند با قابلیت Multi-Window فرق دارد. در حالت Multi-Window شما می‌توانید دو پنجره از دو برنامه مختلف را در کنار هم باز کنید، اما در حالت App Multiplier شما امکان باز کردن دو پنجره از یک برنامه به صورت همزمان را خواهید داشت. این قابلیت‌های کاربردی در رابط کاربری EMUI هواوی باعث شده شما استفاده‌ای بهینه و مفیدی از محصولات هواوی را داشته باشید.

قابلیت App Multiplier

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*