ارزهای دیجیتالی

ایلان ماسک: سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتالی باید در زمان خرید و فروش احتیاط کنند

ایلان ماسک در مصاحبه جدید خود به سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتالی توصیه کرد در زمان خرید و فروش رمزارزها احتیاط کنند.

ایلان ماسک که به عنوان مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا و شرکت فضایی اسپیس ایکس شناخته می‌شود اخیرا به صورت جدی به بازار ارزهای دیجیتالی ورود پیدا کرده و با حمایت‌هایش توانست باعث رشد بیت کوین و دوج کوین شود. وی در مصاحبه جدید خود با دفاع از بازار ارزهای دیجیتالی و جذابیت این بازار به سرمایه‌گذاران آن توصیه کرد تا در زمان خرید و فروش احتیاط کنند.

لزوم احتیاط در زمان خرید فروش در بازار ارزهای دیجیتالی

ایلان ماسک در مصاحبه جدید خود عنوان کرد سرمایه‌گذاران نباید تمام سرمایه‌ای که طی چندین سال جمع‌آوری کردند را در بازار رمزارزها سرمایه‌گذاری کنند. وی در ادامه افزود البته ارزهای دیجیتالی برای تبدیل شدن به نسل بعدی ارزهای تمام کشورها پتانسیل بالایی دارند، اما بسیاری به دنبال پاسخ این پرسش مهم هستند که آیا ارزی که در اختیار دارند چند برابر خواهد شد یا خیر؟ که در جواب به این سوال باید گفت این فقط یک احتمال است و نمی‌توان آن را یک امر قطعی دانست. از این رو صرف تمام اندوخته در این بازار عاقلانه نخواهد بود.

در حال حاضر بسیاری از شرکت‌های بزرگ و افراد ثروتمند به بازار رمزارزها ورود پیدا کردند، اما با این وجود بسیاری از فعالان این حوزه بر این باورند آینده این بازار در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. همچنین کشورهای متعددی از جمله هند و ترکیه نسبت به رمزارزها رویکرد سختگیرانه‌ای اتخاذ کردند. اخیرا نیز اندرو بیلی، رئیس بانک مرکزی انگلیس به سرمایه‌گذاران رمزارزها هشدار داد و گفت احتمال از بین رفتن سرمایه افراد در این بازار وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*