ایرانسل

ایرانسل نشان طلایی روابط عمومی دیجیتال ایران را از آن خود کرد

اپراتور ایرانسل در هشتمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران توانست دو نشان ویژه ستاره ملی روابط عمومی و ستاره طلایی روابط عمومی را از آن خود کند.

مراسم پایانی هشتمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران و آیین نکوداشت روز ملی روابط عمومی عصر روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ همزمان با روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی و روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در محل خانه فرهنگ‌وهنر دیهیم برگزار شد که در آن دکتر فیلیپ بورمانس، رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی(IPRA) و دکتر علی ربیعی، دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهور و سخنگوی دولت به صورت آنلاین حضور یافتند. همچنین شماری از فعالان ارتباطی کشور و جمع گسترده‌ای از فعالان ارتباطی ایرانی و بین‌المللی نیز در این مراسم به صورت آنلاین حضور داشتند.

ایرانسل

علی ربیعی، سخنگوی دولت در این مراسم به صورت آنلاین حضور یافت و با تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی گفت شیوع کرونا ارتباطات را در سازمان‌های سنتی رسانه‌ای با دچار مشکل مواجه است و در شرایط امروز جامعه ایران ارتباطات به مثابه حیات بهینه جامعه است؛ ارتباطاتی که قادر باشد نوعی زندگی اجتماعی نوین را سامان دهد. از این رو تغییر در ساختارهای اداری و اهمیت بیشتر به روابط عمومی‌ها و ایجاد نظام صحیح اطلاع‌رسانی باید در دستور کار قرار بگیرد.

ایرانسل

رئیس IPRA نیز به صورت آنلاین در این مراسم حضور یافت و عنوان کرد حرکت روابط عمومی‌ها به سمت دیجیتالی شدن باید تسریع پیدا کند و این امر قدمی مهم برای ایفای وظایف روابط عمومی‌ها به ویژه در دوران شیوع بیماری کرونا محسوب می‌شود. وی افزود باید به ارتباطات مبتنی بر علم روی آوریم و می‌بایست برای اینکار از همکاران دانشگاهی کمک گرفته شود و دانش جامعه‌شناسی علوم رفتاری و جامعه‌شناسی ارتباطات را با روابط عمومی ادغام کنیم. وی خاطرنشان کرد تغییرات در روابط عمومی ممکن است سخت به نظر برسد، اما باید این تغییرات صورت پذیرد.

ایرانسل برنده نشان طلایی روابط عمومی دیجیتال ایران

روابط عمومی اپراتور ایرانسل در بخش معرفی برگزیدگان هشتمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران توانست با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی‌های تخصصی انجام شده به علت درخشش در مجموعه فعالیت‌های انجام شده در سال ۱۳۹۹ دو لوح تقدیر و نشان ویژه ستاره ملی روابط عمومی و ستاره طلایی روابط عمومی در حوزه روابط عمومی دیجیتال را کسب کند که در این مراسم این دو نشان ویژه و دو لوح تقدیر به دکتر سعید عسکری، مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات سازمانی ایرانسل اهدا شد.

روابط عمومی ایرانسل همواره در تلاش است تا با ایجاد و گسترش سازوکارهای ارتباط دیجیتال به خصوص در دوران شیوع ویروس کرونا ارتباط اپراتور ایرانسل با افکار عمومی و پاسخگویی به رسانه‌ها را بیش از پیش تقویت کرده و مسئولیت‌های اجتماعی خود را به خوبی به انجام برساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*