روابط غیر اخلاقی بیل گیتس

روابط غیر اخلاقی بیل گیتس دلیل برکناری وی از هیئت مدیره مایکروسافت بود

شواهد جدید حاکی از آن است روابط غیر اخلاقی بیل گیتس با کارمندان زن مایکروسافت باعث شد تا در سال 2020 از هیئت مدیره این شرکت کنار گذاشته شود.

گزارش‌های جدیدی که در روزنامه‌های وال استریت ژورنال و نیویورک تایمز منتشر شده نشان می‌دهد هیئت مدیره مایکروسافت پیش از اینکه بیل گیتس را برکنار کند تحقیقاتی را در خصوص روابط غیر اخلاقی وی با یکی از کارمندان زن این شرکت انجام داده بود و سرانجام با تایید این روابط تصمیم بر آن شد تا Bill Gates دیگر عضو هیئت‌ مدیره مایکروسافت نباشد.

جزئیات روابط غیراخلاقی بیل گیتس

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که بیل گیتس در محیط‌های کاری با کارمندان زن روابط بحث‌برانگیز داشته است و سرانجام یکی از مهندسان زن این شرکت در سال 2019 برای هیئت‌مدیره مایکروسافت نامه‌ای را ارسال کرده و از روابط جنسی خود با بیل گیتس خبر می‌دهد. در همین رابطه هیئت‌مدیره مایکروسافت با به خدمت گرفتن یک موسسه حقوقی به این موضوع رسیدگی کرده و پس از تایید تصمیم می‌گیرد بیل گیتس را از هیئت مدیره این شرکت برکنار کند. البته بیل گیتس پیش از آن که هیئت مدیره مایکروسافت این موضوع را رسانه‌ای کند به یک بهانه دیگر از این سمت کناره‌گیری کرد.

روابط غیر اخلاقی بیل گیتس در حالی تایید شد که وی متاهل و دارای سه فرزند بوده و همچنین بررسی‌ها نشان می‌دهد این روابط بنیانگذار مایکروسافت به مدت 20 سال ادامه داشته است. گفتنی است بیل گیتس در سال 2020 اعلام کرده بود به دلیل تمرکز روی فعالیت‌های بشردوستانه از هیئت‌مدیره مایکروسافت کناره‌گیری می‌کند، اما اکنون شواهد نشان می‌دهد دلیل برکناری بیل گیتس به موضوع افشای روابط وی مربوط می‌شد.

گفتنی است اخیرا بیل و ملیندا گیتس پس از 27 سال زندگی مشترک به صورت رسمی از یکدیگر جدا شدند که برخی از منابع دلیل این جدایی را به افشای روابط اخلاقی بیل گیتس مرتبط می‌دانند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*