هواوی Scale 3

ترازوی هوشمند هواوی Scale 3 فقط وزن شما را اندازه‌گیری نمی‌کند

ترازوی هوشمند هواوی Scale 3 علاوه بر اندازه‌گیری وزن، درصد چربی، حجم عضلات اسکلتی، درصد آب، شاخص توده بدنی و شاخص‌های مهم دیگری را نیز اندازه می‌گیرد.

شاید تاکنون تصور می‌کردید که ترازوهای هوشمند، روشی مدرن برای اندازه گیری وزن هستند و تفاوت زیادی با ترازوهای سنتی و معمول ندارند. اما هواوی به شما ثابت می‌کند که در اشتباهید. ترازوی هوشمند هواوی Scale 3 جدیدترین گجت این شرکت چینی است که علاوه بر اندازه‌گیری وزن، فاکتورهای مهم و عجیب دیگری از سلامتی شما را نیز اندازه‌گیری می‌کند. از جمله فاکتورهایی که در این ترازوی هوشمند به شما ارائه می‌شود می‌توان به درصد چربی بدن، حجم عضلات، میزان پروتئین بدن و موارد مهم دیگر اشاره کرد. در ادامه نگاهی به قابلیت‌ها و امکانات این ترازوی هوشمند و کاربردی هواوی می‌اندازیم.

هواوی Scale 3 به ما ثابت می‌کند که ترازوی هوشمند فقط یک دستگاه با حسگر نشان دهنده وزن و صفحه نمایشی برای نشان دادن آن نیست. امروزه ترازوهای هوشمند به وسیله‌ای کاربردی تبدیل شده‌اند که می‌توانند پارامترهای گوناگون سلامتی بدن از جمله تناسب اندام، پارامترهای فیزیکی و زیستی را اندازه‌گیری و تحلیل کنند و گزارشی از وضعیت جسمی فرد را در اختیار او قرار بدهند.

هواوی نیازهای کاربران را به خوبی درک کرده و با عرضه Scale 3 به عنوان مدل به‌روز شده و پیشرفته ترازوی Huawei Smart Body fat Scale، شاخص‌های مهم سلامتی افراد را به سادگی و به سرعت ارائه می‌کند.

ویژگی‌های ترازوی هوشمند هواوی Scale 3

یک جعبه کوچک و 11 شاخص فیزیکی مهم

هواوی Scale 3

این ترازوی هوشمند هواوی توانایی اندازه‌گیری 11 شاخص فیزیکی بدن را دارد و طراحی آن به گونه‌ای است که می‌تواند دستیار شخصی و هوشمند شما در بررسی وضعیت جسمی و فیزیکی بدنتان باشد. 11 پارامتری که در این گجت هوشمند اندازه‌گیری می‌شود شامل اندازه گیری وزن، شاخص توده بدنی یا BMI که برای تناسب اندام بسیار رایج و مهم است، درصد چربی بدن، وزن بدون چربی، وزن توده ماهیچه‌ای، درصد آب بدن، میزان پروتئین، تراکم معدنی استخوان، سطح چربی شکم، میزان متابولیسم پایه یا میزان کالری مورد نیاز بدن در حالت عادی و همچنین ضربان قلب می‌شود.

با حفظ ماهیچه وزن خود را کاهش دهید

هواوی Scale 3

پایین بودن سطح ماهیچه‌های اسکلتی شما، لاغری و کاهش چربی را نیز به کاری دشوار تبدیل می‌کند. هواوی اسکیل 3 سطح چربی بدن و میزان ماهیچه‌های اسکلتی را به طور همزمان اندازه می‌گیرد تا به این ترتیب درک عمیق و درستی از وضعیت مطلوب برای کاهش وزن به دست بیاورید. این ترازو همچنین می‌تواند روند این دو پارامتر را در کنار هم مدیریت کند.

الگوریتم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی

فناوری Huawei TruFit بر پایه تحقیقات مشترک هواوی و انستیتو علوم فیزیکی موسسه Hefei چین توسعه پیدا کرده است. هواوی با استفاده از این فناوری، تمامی الگوریتم‌های پردازشی اطلاعات در Scale 3 را بر پایه تحقیقات علمی شکل داده است. پایه این الگوریتم‌ها از محاسبات داده‌های عظیم با پردازش هوش مصنوعی شکل گرفته و به این صورت میزان صحت و دقت داده‌ها به بالاترین سطح خود رسیده است.

مدیریت هوشمند و برنامه‌های تمرینی اختصاصی برای کاربران

هواوی Scale 3

نرم افزار Huawei Health همواره یار و همراه خریداران و کاربران تجهیزات سلامتی هواوی بوده است. این نرم افزار گزارش کاملی از هر آنچه ترازوی اسکیل 3 هواوی اندازه‌گیری می‌کند را به صورت اعداد و ارقام و نمودار به شما ارائه می‌کند. در این نرم افزار امکان آنالیز داده‌ها و تجمیع آنها برای دریافت یک برنامه ورزشی یا رژیم غذایی مناسب فراهم شده است. همچنین این برنامه می‌تواند داده‌های اندازه‌گیری شده را برای متخصصان و پزشکان نیز ارسال کند.

معمولا بیشتر کتاب‌ها و برنامه‌های اینترنتی و تلویزیونی، یک الگوی تمرینی ثابت را به کاربران ارائه می‌دهند. در بهترین حالت نیز ارائه برنامه برای گروه‌های مختلف به چند برنامه تمرینی خاص محدود می‌شود. اما ترازوی هوشمند هواوی Scale 3 به یک مربی اختصاصی و دقیق برای شما تبدیل می‌شود که با آنالیز و تحلیل تمامی پارامترهای فیزیکی بدن شما، بهترین برنامه اختصاصی ممکن را جهت دستیابی به تناسب اندام ایده‌آل، در اختیارتان قرار می‌دهد.

طراحی شیک و مقاوم

هواوی Scale 3

برای بسیاری از کاربران مهم است که دستگاهی که خریداری می‌کنند، با دیگر لوازم منزل هماهنگی داشته باشد. ادبیات طراحی همیشگی هواوی، استفاده از الگوهای طراحی مینیمال است و به همین خاطر، ترازوی Scale 3 نیز با همین الگوی ساده و بی آلایش طراحی شده است. روی این ترازو را یک شیشه مستحکم پوشانده است و در زیر آن یک لایه سفیدرنگ دیده می‌شود. ضخامت دیسک‌های حسگر وزن فقط به 3.5 میلی‌متر می‌رسد و شما به راحتی و به طور مکرر می‌توانید از آن استفاده کنید.

هواوی Scale 3

دوام و مقاومت بالا نیز در این دستگاه مورد توجه قرار گرفته و هواوی آزمون‌های متعدد و طولانی را روی این ترازو اجرا کرده است. بسیاری از تست‌ها از جمله تست اسپری نمک، تست شوک دمایی، سقوط کنترل شده اجسام روی بدنه ترازو، سقوط ترازو از ارتفاع کم، سقوط توپ‌های استیل روی بدنه و چندین آزمایش عملکرد دمایی روی اسکیل 3 انجام شده تا به این ترتیب عملکرد بدون مشکل ترازو در زمانی طولانی تضمین شود.

راهکارهای ارتباطی کاربردی

هواوی Scale 3

ویژگی‌های متمایز کننده ترازوی هوشمند هواوی اسکیل 3 به همین جا ختم نمی‌شود و این دستگاه قادر است با بهره بردن از ارتباط وای فای به سایر دستگاه‌های هوشمند نیز متصل شود و راهکار بلوتوث نیز در این ترازو پیش‌بینی شده است. Scale 3 بر خلاف بسیاری از ترازوهای هوشمند موجود در بازار، توانایی ارتباط با سیستم مدیریت اینترنت اشیای منزل را نیز دارد و فقط کافی است از تجهیزات هماهنگ با آن استفاده کنید.

این ترازوی هوشمند هواوی در این حالت قادر است بستری برای ارسال داده‌ها به مرکز مورد نظر از جمله پزشک معتمد، پرستار یا مراقبت کنندگان خانگی باشد تا در هر لحظه گزارش دقیقی از وضعیت فیزیکی فرد را ارائه کند.

حالت مهمان

هواوی Scale 3

از دیگر قابلیت‌های کاربردی و مناسب هواوی اسکیل 3 می‌توان به حالت مهمان اشاره کرد که در آن به صورت موردی، وضعیت سلامتی فردی که برای یک مرتبه روی ترازو قرار می‌گیرد را بررسی می‌کند. در این حالت نیز امکان اندازه‌گیری تمامی پارامترهای فیزیکی و آنالیز آنها با استفاده از نرم افزار Huawei Health وجود دارد، اما اطمینان پیدا می‌کنید که داده‌های استخراج شده با داده‌های شما یا صاحب اصلی ترازو تداخل پیدا نخواهد کرد.

در انتها یک خبر خوش را به ورزشکاران و علاقه‌مندان به سلامت فردی می‌دهیم؛ این ترازوی هوشمند هواوی به زودی توسط کانال رسمی هواوی وارد بازار ایران می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*