مایکروسافت تیمز

برنامه Microsoft Teams با تسکبار ویندوز ۱۱ یکپارچه شده است

ردموندی ها توجه ویژه‌ای به مایکروسافت تیمز – Microsoft Teams داشته‌اند. مایکروسافت تیمز به صورت پیش فرض در ویندوز 11 حضور دارد و با تسکبار یکپارچه شده است.

همانطور که خودتان مطلع هستید، همه‌گیری کرونا سبب شده است که از سال گذشته اهمیت پلتفرم‌های ارتباطی آنلاین بسیار بیشتر از قبل شود و مایکروسافت نیز در این بازه زمانی پلتفرم ارتباطی Microsoft Teams را به شکل گسترده‌ای بهبود بخشیده است. حالا نیز با معرفی ویندوز 11 شاهد حضور پررنگ‌تر این پلتفرم در نسخه جدید سیستم عامل مایکروسافت هستیم.

مایکروسافت تیمز به صورت پیش فرض در ویندوز 11 حضور خواهد داشت و با تسکبار ویندوز یکپارچه خواهد شد. همانطور که در مراسم لایو مایکروسافت دیدیم، کاربران می‌توانند تنها با یک کلیک به فهرستی از مخاطبین اخیر خود و گفت‌وگوهایی که با آن‌ها داشته‌اند، دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این؛ شاهد دکمه‌های برای شروع تماس تصویری یا چت خواهیم بود. در بخش پایینی لیست مخاطبان اخیر نیز گزینه‌ای قرار داده شده است که با کلیک روی آن Microsoft Teams به صورت کامل اجرا می‌شود.

این رابط کاربری روان و سریع سبب می‌شود که کاربران به راحتی بتوانند با افراد مورد نظر چت کرده یا تماس تصویری بگیرند و همین نیز تیمز را به فیس تایم یا iMessage مایکروسافت بدل خواهد کرد. مخصوصاً اینکه شما به راحتی می‌توانید گفت‌وگوهای خود را از رایانه به گوشی موبایل منتقل کنید. در واقع؛ این اتفاق نشانه دیگری است که پایان اسکایپ نزدیک است. ادغام مایکروسافت تیمز در ویندوز 11 می‌تواند کاربران ویندوز را بیشتر به استفاده از این برنامه ترغیب کند و افراد دیگر سراغ برنامه‌های شخص ثالثی همچون اسلک نروند. البته معمولاً شرکت‌های بزرگ عرصه فناوری زیر ذره‌بین قوانین ضد انحصاری قرار دارند و این اقدام مایکروسافت نیز می‌تواند سبب نگرانی‌هایی در این رابطه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*