سری هواوی پی 50

صدور احتمالی تاییدیه 3C برای نسخه 4G هواوی پی 50

رگولاتوری 3C چین برای یک گوشی 4G هواوی با سرعت شارژ 66 وات، تاییدیه صادر کرد. این دستگاه باید نسخه 4G هواوی پی 50 – Huawei P50 4G باشد.

احتمالا اعضای خانواده هواوی P50 را مدل‌های معمولی، پرو و پرو پلاس تشکیل خواهند داد. تا جایی که می‌دانیم، بیشتر آن‌ها LTE خواهند بود؛ چرا که هواوی هنوز اجازه استفاده از تراشه‌های 5G کوالکام را ندارد. حتی ظاهرا کوالکام در حال تولید نسخه 4G اسنپدراگون 888 برای گوشی‌های سری هواوی پی 50 است.

البته هنوز نباید از ملاقات نسخه 5G اعضای این خانواده، قطع امید کنیم. به احتمال زیاد، هواوی پی 50 پرو پلاس و حتی بخشی از مدل پرو با چیپست Kirin 9000 5G عرضه خواهند شد و از نسل پنجم شبکه موبایل پشتیبانی خواهند کند.

دستگاهی که با شماره مدل JAD-AL50 در  وب‌سایت 3C دیده شده است نیز باید متعلق به همین سری و احتمالا نسخه 4G هواوی پی 50 باشد. هر چند که Nova 9 بودن آن هم غیرممکن نیست.

البته چنین سرعت شارژی برای نوا 9 کمی جاه‌طلبانه به نظر می‌رسد؛ زیرا این تاییدیه به پشتیبانی گوشی از شارژ سریع 66 وات (11V, 6A) اشاره دارد، مانند سری میت 40 هواوی!

ناگفته نماند که اخیرا JAD-AL50 در وب‌سایت TENAA، دیگر رگولاتوری چین نیز دیده شده بود؛ آن هم با سیستم عامل هارمونی!

بر اساس تصاویر بیرون آمده، طراحی گوشی‌های سری P50 شباهت زیادی به سری آنر 50 دارد؛ با دو برآمدگی دوربین دایره‌ای شکل در پنل عقب!

دایره پایینی احتمالا از یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی میزبانی می‌کند و در بالا، سه دوربین جای می‌گیرند. برای مدل‌های Pro و +Pro صحبت از سنسور یک اینچی IMX800 سونی به عنوان دوربین اصلی است. گفته می‌شود بزرگ‌ترین سنسور دوربین فوق عریض هم در این گوشی‌ها به‌کارگیری خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*