بازی God of War

شایعه: به زودی تریلر جدیدی از بازی God of War منتشر خواهد شد

طبق جدیدترین گزارش‌ها و شایعات درباره نسخه جدید بازی God of War، به نطر می‌رسد که در ماه آگوست شاهد یک تریلر از این عنوان خواهیم بود.

شرکت سونی چندی پیش تأیید کرد که در رویداد State of Play امسال، بیشتر تمرکزش را به بازی Deathloop، عناوین مستقل و بازی‌های ترد پارتی اختصاص خواهد داد. در چند وقت اخیر، صحبت‌های زیادی راجع‌به هورایزن فوربیدن وست – Horizon Forbidden West و قسمت بعدی بازی God of War مطرح شده است. عناوینی که به احتمال زیاد در رویداد پیش‌رو سونی نمایشی نخواهند داشت.

شایعات جدید می‌گویند که استودیو سانتا مونیکا در یکی از رویدادهای State of Play شرکت سونی، قصد نمایش یک تریلر جدید از بازی God of War را خواهد داشت. هرچند هنوز مشخص نیست که آیا این تریلر در مراسم امسال نمایش داده می‌شود یا به سال‌های آینده تعلق دارد. اما احتمال می‌رود که این اتفاق کمی دیرتر از سال ۲۰۲۱ رخ دهد.

به گزارش منبع داخلی QuimSix در ردیت که پیش از این هم تاربخ برگزاری رویداد پلی استیشن را فاش کرده بود، بازی God of War بعدی احتمالاً در ماه آگوست سال جاری، یک تریلر جدید را دریافت خواهد کرد. به نظر می‌رسد که بازی موردانتظار Horizon Forbidden West هم در اواخر تابستان امسال، با تریلرهای جدید و معلوم شدن تاریخ انتشارش به تیتر شماره یک اخبار تبدیل شود. شایان ذکر است که این منبع داخلی در ماه می امسال، جزئیات تازه‌ای را نیز از بازی فارکرای ۶ و شخصیت آنتون کاستیلو و پسرش (دیگو) فاش کرده بود.

طبق روال معمول شایعات مختلف، باید تا تایید اصلی سونی یا استودیو سانتا مونیکا منتظر بمانیم. اما به نظر می‌رسد که در ماه‌های آینده، شاهد انتشار اطلاعات مهمی از نسخه جدید بازی خدای جنگ خواهیم بود. چیزی به آغاز رویداد State of Play 2021 سونی نمانده است. جمعه همین هفته یعنی ۱۸ تیر ۱۴۰۰، می‌توانید این مراسم را تماشا کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*