خودروهای بالای 2500 سی سی

خودروهای بالای 2500 سی سی منطقه آزاد اروند مجوز خروج دریافت کردند

سرپرست اداره کل گمرک خرمشهر گفت با پیگیری‌های مکرر خودروهای بالای 2500 سی سی منطقه آزاد اروند مجوز خروج دریافت کردند.

حسن غیبی، سرپرست اداره کل گمرک خرمشهر اعلام کرد به دلیل درخواست‌ها و پیگیری‌های مکرری که مالکان خودروهای اروندی بالای 2500 سی سی به انجام رساندند، با خروج این خودروها موافقت شد. وی افزود مالکان ماشین‌های بالای 2500 سی سی منطقه آزاد اروند می‌توانند با مراجعه به گمرک خرمشهر و پس از گذراندن مراحل ضروری، طبق قانون از این مرخصی استفاده کنند.

آزاد شدن خروج خودروهای بالای 2500 سی سی منطقه آزاد اروند

سرپرست اداره کل گمرک خرمشهر در ادامه گفته‌های خود با اشاره به اینکه در گذشته خروج ماشین‌های بالای 2500 CC دارای پلاک اروند از محدوده قانونی منطقه آزاد اروند ممنوع بود بیان کرد مالکان در سال فقط دو ماه می‌توانند برای خودروهای اروندی مرخصی دریافت کنند که شرایط استفاده از آن در دو نوبت یک ماهه امکان‌پذیر بوده و می‌بایست میان این دو نوبت مرخصی یک فاصله یک ماهه لحاظ شود.

غیبی در ادامه عنوان کرد مالکانی که خواهان اخذ مرخصی هستند بدون نیاز به حضور فیزیکی می‌توانند با مراجعه به سایت tkgkh.ir مراحل تشریفات گمرکی را به انجام برسانند و فقط در آخرین مرحله برای دریافت پته عبور الکترونیکی و برای نصب پلاک گذر موقت باید به گمرک خرمشهر و پلیس راهور مراجعه کنند که در مجموع این عملیات فقط در یک روز و در یک مکان انجام خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*