قلم S Pen پرو

قیمت و مشخصات قلم S Pen پرو سامسونگ منتشر شد

سامسونگ نسخه خاصی از قلم اس پن را برای گوشی تاشو گلکسی زد فولد 3 توسعه داده است. امروز شاهد انتشار قیمت و مشخصات قلم S Pen پرو سامسونگ هستیم.

امسال شاهد عرضه سری پرطرفدار گلکسی نوت نبودیم و در عوض اعلام شد که گلکسی زد فولد 3 از قلم استایلوس پشتیبانی خواهد کرد تا کمی جای خالی گلکسی نوت را پر کند. ظاهرا قلم استایلوس گوشی تاشو سامسونگ S Pen پرو نام خواهد داشت و یک حساب کاربری نسبتا معتبر در توییتر نیز اقدام به انتشار مشخصات و قیمت آن کرده است.

این قلم استایلوس اکتیو از نوکی ۰.۷ میلی‌متری بهره خواهد برد تا هیچ آسیبی به صفحه نمایش زد فولد 3 وارد نشود. سایر مشخصات قلم اس پن پرو شامل پشتیبانی از ۴۰۹۶ سطح فشار و شارژ از طریق درگاه USB-C می‌شود؛ البته مورد آخر کمی عجیب به نظر می‌رسد. قلم اس پن پرو به صورت جداگانه و با قیمت احتمالی ۷۰ پوند در انگلستان به فروش خواهد رسید. این قلم به صورت مغناطیسی به قاب‌های محافظ سازگار وصل می‌شود.

در مقام مقایسه باید گفت که قلم اس پن عادی حدود ۳۵ پوند قیمت دارد و به همراه نوک ۰.۷ میلی‌متری و پشتیبانی از ۴.۹۶ سطح فشار عرضه می‌شود. می‌توان با اطمینان گفت که قلم S Pen پرو از اتصال بلوتوث برای ویژگی‌های کنترل از راه دور و ژست‌های حرکتی بهره ‌خواهد برد؛ اما با این وجود، هنوز مشخص نیست چه چیزی به جز آسیب نزدن به صفحه گلکسی زد فولد 3 سبب شده که سامسونگ از واژه پرو برای این محصول استفاده کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*