شرایط فروش محصولات یواز

شرایط فروش محصولات یواز در شهریور 1400

شرایط فروش محصولات یواز در شهریور 1400 اعلام شد. شرکت سروش دیزل مبنا شاسی بلند یواز پاتریوت دنده ای و یواز پیکاپ دنده ای را به صورت فروش اقساطی به بازار عرضه می‌کند.

شرکت سروش دیزل مبنا طی همکاری لیزینگ آتی نگر آفام محصولات یواز خود شامل شاسی بلند یواز پاتریوت دنده ای و یواز پیکاپ دنده ای را به صورت فروش اقساطی به بازار عرضه می‌کند. در ادامه جزئیات شرایط فروش این محصولات را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش محصولات یواز

شرایط فروش محصولات یواز

در این طرح فروش شاسی بلند پاتریوت دنده ای و پیکاپ دنده ای با مدل 1400 به فروش می‌رسند و تحویل این خودروها نیز به صورت فوری خواهد شد. مشتریان سروش دیزل مبنا علاوه بر خرید نقدی و فوری این محصولات می‌توانند آنها را به شکل اقساطی نیز سفارش دهند. طبق بخشنامه لیزینگ آتی نگر آفام، امکان بازپرداخت اقساط به شکل 6 تا 60 ماه و با نرخ تسهیلات 21 درصد وجود خواهد داشت. ضمن اینکه فاصله چک‌ها 3 ماه یک بار بوده و مشتریان پیش از ثبت نام باید به این نکته توجه کنند.

شرایط فروش محصولات یواز

گفتنی است برای یواز پاتریوت دنده ای قیمت 880 میلیون تومان و برای یواز پیکاپ دنده ای نیز قیمت 850 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. همچنین مشتریان با پرداخت 35 میلیون تومان می‌توانند آپشن سیستم قفل برقی دیفرانسیل عقب را نیز سفارش دهند که هزینه نصب آن توسط نمایندگی‌های این شرکت نیز 6 میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده است.