شارپ آکواس زیرو 6

شارپ آکواس زیرو 6 معرفی شد؛ سبک‌ترین گوشی 5G دنیا با باتری و نمایشگر بزرگ

گوشی شارپ آکواس زیرو 6 رونمایی شد. SHARP AQUOS Zero 6 از نمایشگر و باتری بزرگی بهره می‌برد و با این وجود توانسته لقب سبک‌ترین گوشی 5G دنیا را از آن خود کند.

شارپ به عنوان یک شرکت نوآور در بسیاری از موارد برای اولین بار ارائه دهنده فناوری‌ها و ترند‌های جدید بوده است. این شرکت ژاپنی می‌خواهد همچنان پیشتاز باشد و به همین خاطر امروز از شارپ آکواس زیرو 6 به عنوان سبک‌ترین گوشی 5G دنیا رونمایی کرد. نکته جالب اینکه گوشی جدید شارپ دارای باتری و نمایشگر بزرگی است.

مشخصات و ویژگی‌های شارپ آکواس زیرو 6

ابعاد گوشی تازه معرفی شده شارپ ۱۵۸ در ۷۳ در ۷.۹ میلی‌متر است و تقریبا ۱۴۶ گرم وزن دارد. همچنین در دل خود یک باتری ۴۰۱۰ میلی‌امپری را جای داده است.

شارپ آکواس زیرو 6

برای مقایسه بد نیست یادآوری کنیم که آیفون 12 مینی ۱۳۵ گرم وزن دارد،‌ ولی اپل از یک باتری کوچک ۲۲۲۷ میلی‌آمپری در آن استفاده کرده است. آیفون 13 مینی نیز به باتری اندکی بزرگتر ۲۴۳۸ میلی‌آمپری مجهز شده؛ اما وزنش به ۱۴۱ گرم رسیده است.

شارپ آکواس زیرو 6 از یک نمایشگر ۶.۴ اینچی اولد با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل (+FHD) و نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز بهره می‌برد. گوریلا گلس ویکتوس نیز از آن در برابر خراش و ضربه حفاظت می‌کند. از آن طرف آیفون مینی به یک نمایشگر ۵.۴ اینچی اولد با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل (+FHD)، نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز و لایه محافظ سرامیک شیلد مجهز شده است.

شارپ آکواس زیرو 6

علاوه بر اینها شارپ در گوشی جدید خود از تراشه اسنپدراگون 750G در کنار ۸ گیگ رم LPDDR4x و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی UFS 2.2 استفاده کرده است. در بدنه پشتی AQUOS Zero 6 دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به همراه حسگر ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابری و حسگر ToF خودنمایی می‌کنند.

در جلوی بدنه نیز یک دوربین ۱۲.۶ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی در ناچ قطره طور این گوشی قرار گرفته است.

شارپ آکواس زیرو 6

شارپ آکواس زیرو 6 از شبکه 5G، وای‌فای دو بانده، بلوتوث ۵.۱، GNSS دو بانده، NFC و USB Type-C پشتیبانی می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به اندروید 11، درگاه کارت حافظه (حداکثر یک ترابایت)، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر  و گواهی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار اشاره کرد.

قیمت و زمان عرضه

هنوز جزئيات مربوط به قیمت شارپ آکواس زیرو 6 منتشر نشده است؛ اما کاربران می‌توانند از ۷ مهر ماه اقدام به پیش خرید این گوشی در یکی از رنگ‌های مشکی، سفید و بنفش کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*