گجت های ضد میکروب ایسر

گجت های ضد میکروب ایسر رونمایی شدند؛ لپ تاپ، تبلت، لوازم جانبی و بیشتر

گجت های ضد میکروب ایسر شامل یک تبلت، لپ تاپ، مانیتور و یک ژاکت معرفی شدند. این گجت‌های جدید مناسب استفاده در محیط‌های آلوده هستند.

گجت های ضد میکروب ایسر با محصولات جدیدی مثل یک لپ تاپ، تبلت، مانیتور، لوازم جانبی مختلف و یک ژاکت متنوع‌تر شدند. ایسر می‌گوید گسترش محصولات ضد میکروب با هدف مشتریان تجاری و مصرف کنندگان عادی انجام شده و در کنار آن‌ها از کروم بوک‌های جدید این کمپانی نیز رونمایی شده است.

این محصولات جدید شامل لپ تاپ TravelMate Spin P4، لپ تاپ Enduro Urban N3، تبلت Enduro Urban T3 و مانیتور VE246Q می‌شوند. اما ایسر از برخی لوازم جانبی ضد میکروب دیگر مثل کیبورد و ماوس بلوتوثی KM501، ماوس بلوتوثی B501 و یک ژاکت محافظ به نام Eco-Shell Protective Jacket نیز رونمایی کرده است.

جدیدترین گجت های ضد میکروب ایسر برای سال ۲۰۲۱

لپ تاپ TravelMate Spin P4

گجت های ضد میکروب ایسر

مهم‌ترین محصول امروز ایسر، TravelMate Spin P4 یک لپ تاپ تجاری با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه‌ای و مجهز به پردازنده‌های نسل یازدهمی Intel Core i7 vPro است. از دیگر امکانات این لپ تاپ می‌توان به تا ۱ ترابایت حافظه داخلی M.2 SSD، یک نمایشگر ۱۴ اینچی Full HD با محافظت گوریلا گلس، عمر باتری ۱۳.۵ ساعته، پشتیبانی از eSIM و DSSA LTE، تاندربولت ۴، اترنت، TPM 2.0، کارت‌خوان حافظه هوشمند، حسگر اثر انگشت و Windows Hello اشاره کرد. ایسر قیمت پایه این لپ تاپ را ۱،۰۹۹ دلار اعلام کرده است.

لپ تاپ Enduro Urban N3

گجت های ضد میکروب ایسر

لپ تاپ دیگر ایسر، Enduro Urban N3، یک لپ تاپ ۱۴ اینچی با ترکیبی از پوشش ضد میکروب و استحکام بالای بدنه برای محیط‌های خطرناک از جمله بیمارستان‌ها است. این لپ تاپ به پورت‌ها و دکمه‌های ضد آب مجهز است و از سیستم فن و زه‌کشی ضد آب Aquafan استفاده می‌کند. لپ تاپ جدید ایسر دارای گواهی نظامی MIL-STD 810H برای استحکام بالای بدنه خود، گواهی ضد آب IP53، محافظ نمایشگر کورنینگ گوریلا گلس و لبه‌هایی تقویت شده برای مقاومت در برابر سقوط است.

اما از بحث استحکام فاصله بگیریم، این لپ تاپ به یک نمایشگر ۱۴ اینچی Full HD با اوج روشنایی ۴۵۰ نیت، عمر باتری ۱۳ ساعته، پردازنده نسل یازدهمی Intel Core i7، کارت گرافیک NVIDIA GeForce MX330 و ۳۲ گیگابایت رم LPDDR4 نیز مجهز است. قیمت پایه این لپ تاپ ۸۴۹.۹۹ دلار خواهد بود.

تبلت Enduro Urban T3

گجت های ضد میکروب ایسر

همانطور که از نامش پیداست، Enduro Urban T3 هم مثل لپ تاپ Enduro Urban N3 یک تبلت ۱۰ اینچی با استحکام بالا، پورت‌ها و دکمه‌های و همینطور اسپیکرهای ضد آب، لبه‌های تقویت شده، گواهی IP53 و پوشش ضد میکروب است. نمایشگر این تبلت رزولوشن فول اچ دی و اوج روشنایی ۶۰۰ نیت به همراه پشتیبانی از ۱۰ نقطه لمسی را ارائه می‌دهد. یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با زاویه عریض، سیستم کاهش نویز مبتنی بر هوش مصنوعی، وای فای دو باند، پردازنده ۸ هسته‌ای مدیاتک و ۴ گیگابایت رم از دیگر امکانات این تبلت است. قیمت این تبلت ۲۹۹.۹۹ دلار است.

مانیتور VE246Q

گجت های ضد میکروب ایسر

Acer VE246Q یک مانیتور ۲۳.۶ اینچی فول اچ دی با پنل VA است که زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای و نسبت کنتراست ۱۰۰ میلیون به ۱ را ارائه می‌کند. این مانیتور به فناوری Comfy View ایسر برای کاهش تابش خیره کننده و همچنین فناوری BlueLightShield جهت کاهش نور آبی مضر برای چشم مجهز است.

روی سطوح تمامی گجت های ضد میکروب ایسر از یک عامل یون نقره، به خصوص در نقاطی که بیشتر توسط کاربران لمس می‌شود استفاده کرده است که خاصیت میکروب زدایی دارد. این می‌تواند ویژگی بسیار مفیدی برای افرادی باشد که کودکان خردسالی دارند و همچنین در محیط‌های تجاری پر رفت و آمد و یا محیط‌های آلوده‌ای مثل بیمارستان‌ها فعالیت می‌کنند. قیمت این مانیتور  اعلام نشده است.

ژاکت Eco-Shell Protective Jacket

گجت های ضد میکروب ایسر

شاید جالب‌ترین گجت امروز ایسر، یک ژاکت ضد میکروب به نام Eco-Shell Protective Jacket باشد که به با تن کردن آن تا حد زیادی جلوی نفوذ باکتری‌ها و آلودگی‌ها به بدن کاربر گرفته می‌شود و می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای کسانی باشد که در شرایط کرونایی مجبور به مسافرت رفتن هستند. قیمت این ژاکت ۱۶۹.۹۹ دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*