عینک انکر Soundcore Frames

عینک جدید انکر Soundcore Frames موزیک هم پخش می‌کند!

عینک انکر Soundcore Frames با برچسب قیمتی ۲۰۰ دلاری معرفی شد. این عینک هوشمند علاوه بر ویژگی‌های مختلفی که دارد، می‌تواند موزیک هم پخش کند.

انکر از عینک هوشمند جدید خود با نام Soundcore Frames رونمایی کرد. این عینک برای رقابت با عینک هوشمند ریزر Anzu توسعه داده شده است و مهمترین ویژگی‌ آن به ارمغان آوردن یک تجربه فراگیر در هنگام گوش دادن به موسیقی، پادکست و … است.

عینک هوشمند انکر Soundcore Frames

عینک انکر Soundcore Frames

در هرکدام از دسته‌های ساندکور فریمز دو اسپیکر قرار گرفته است. اسپیکر اصلی در جلوی گوش کاربر قرار دارد و اسپیکر دوم نیز در پشت گوش قرار می‌گیرد. شرکت بوز ادعا می‌کند که این ترکیب به تقویت صدای استریو کمک می‌کند.

وقتی در خارج از خانه هستید و به موسیقی گوش می‌دهید،‌ در اکثر موارد مردم متوجه نخواهند شد؛ اما اگر در داخل خانه باشید و با صدای بلند به موسیقی گوش دهید، احتمالا افرادی که نزدیک شما هستند نیز آن را خواهند شنید.

عینک هوشمند انکر می‌تواند با یک بار شارژ تا ۵.۵ ساعت به صورت مستمر موسیقی پخش کند. این عینک همچنین توانسته گواهی IPX4 را برای مقاومت در برابر نفوذ آب به دست آورد. بر روی دسته‌های عینک هم برخی ژست‌های حرکتی تعریف شده است.

عینک انکر Soundcore Frames

نکته جالب اینکه اسپیکر‌های Soundcore Frames متوجه در آوردن عینک خواهند شد و فورا موسیقی را قطع می‌کنند. بنابراین لزومی ندارد برای اینکار به سراغ گوشی موبایل خود بروید.

قیمت و زمان عرضه

عینک جدید انکر ۲۰۰ دلار قیمت خواهد داشت و از آبان ماه روانه بازار می‌شود. این عینک در ۱۰ فریم با طراحی مختلف عرضه خواهد شد و کاربران می‌توانند با نصب برنامه Anker Soundcore smartphone برای اندروید یا iOS آنها را به صورت مجازی امتحان کنند. اگر بخواهید یک فریم دیگر را هم خریداری کنید، باید پرداخت هزینه ۵۰ دلاری را بپذیرید.